Local

El FC Barcelona estrena canal oficial a NAVER TV

El Barça s’estrena en aquesta plataforma audiovisual coreana per oferir contingut més personalitzat i atractiu als culers d’aquesta regió

El FC Barcelona ha estrenat el seu canal oficial NAVER TV, el principal portal de continguts digitals a Corea del Sud. A partir d’ara aquesta plataforma ofereix als seus usuaris accés exclusiu als continguts oficials del Club, entre els quals, notícies sobre els primers equips masculí i femení que estaran disponibles tant en aquest canal com a la funció 'Home Feed' de l'aplicació mòbil de NAVER.

NAVER és una plataforma de tecnologia, serveis i continguts amb més de 50 milions d'usuaris actius diaris. A causa de l'interès creixent de l’afició coreana pels esports, NAVER Sports s'esforça per diversificar i enriquir el seu contingut amb l’objectiu de satisfer les necessitats de l’afició. La diferència horària i l'idioma sempre han estat els reptes a què s'han hagut d'enfrontar els aficionats i aficionades als esports coreans per poder gaudir dels diferents esdeveniments i continguts esportius d'arreu del món, per això NAVER ha fet servir la seva tecnologia de personalització amb l’objectiu de salvar aquesta bretxa i enfortir la connexió entre els clubs esportius internacionals i els aficionats a l'esport coreans.

El canal NAVER TV del FC Barcelona es convertirà en el primer canal esportiu internacional equipat amb la tecnologia de traducció automàtica Papago AI, que permetrà presentar en l'idioma local els continguts del Club originats en català, castellà i anglès.

Aquesta entesa posa de manifest, una vegada més, els continus esforços del Club per fer créixer la seva base de fans a la regió d'Àsia-Pacífic, mitjançant una estratègia de continguts creatius i també gràcies a l’associació amb creadors de continguts digitals locals que ofereixen contingut localitzat, atractiu i personalitzat que no només inclou partits, sinó també notícies i l’aparició de jugadors i jugadores, per tal d’oferir a l’audiència una visió completa de la cultura i l'estil de joc del Barça.

Portaveu del FC Barcelona, ​​Juli Guiu, vicepresident de l'Àrea de Màrqueting:

"Els països asiàtics representen una important font de creixement per a la marca del Barça amb milions d'usuaris que cada cop més ens demanen continguts originals del Club. Per això, el llançament d'un nou canal del FC Barcelona a NAVER TV és un pas estratègic per arribar als nostres fans de Corea, que són alguns dels més apassionats de la regió. Volem establir nous canals de comunicació directa amb els nostres fans d'arreu del món i NAVER TV és la plataforma perfecta per arribar a l'audiència d'un mercat clau de l'Àsia- Pacífic".

Portaveu de NAVER, Joo Kun Bum, cap de NAVER Sports:

"Esperem promocionar el contingut del FC Barcelona en coreà a NAVER. Espero que aquesta oportunitat assenti les bases per a noves col·laboracions amb el FC Barcelona, ​​un dels equips més prestigiosos de LaLiga".

Sobre NAVER TV

NAVER és una plataforma de tecnologia, serveis i continguts amb més de 50 milions d'usuaris actius diaris. L'empresa va començar com un motor de cerca integrat i ha evolucionat fins a convertir-se en una plataforma tecnològica que inclou diversos serveis, com ara comerç electrònic, IA, Cloud, Fintech, així com contingut divers d'esports, entreteniment i estil de vida. Amb 4,5 milions d'usuaris actius diaris, NAVER Sports ofereix una experiència tot en un per a l’afició coreana als esports. Posa a l’abast notícies, estadístiques, dades de partits, vídeos llargs i curts, serveis interactius com la comunitat de xat d'OpenTalk, previsions de partits i MY Team que permet als usuaris seguir els seus clubs esportius preferits, incloent-hi el FC Barcelona.

Més notícies aquí