El FC Barcelona estrena a Barça One 'The Next Generation', la nova sèrie protagonitzada pel primer equip de futbol masculí
El primer equip masculí del FC Barcelona és el protagonista de The Next Generation, la nova sèrie documental que s’estrenarà aquesta nit, a les 21.00 hores, a Barça One, l’OTT gratuïta d’àmbit global amb la millor selecció de continguts del mercat amb temàtica Barça. Una producció completa de Barça Studios, que consta de quatre capítols i que fan un seguiment de la trajectòria de l’equip al llarg de la passada temporada 2023/24, en què s’ha experimentat la consolidació d’una família que ha viscut l’aparició d’un grup d’extraordinaris jugadors joves, la majoria dels quals formats al futbol formatiu del Club i havent passat per La Masia.
La nova sèrie del FC Barcelona The Next Generation es podrà gaudir únicament a través de Barça One i compta amb imatges exclusives que formen part del dia a dia del primer equip de futbol masculí del Barça i que recullen situacions creades específicament per als seguidors i seguidores que segueixen el dia a dia del Club per la plataforma de streaming blaugrana. Són molts els moments clau que han marcat una temporada que va destacar per la irrupció de joves promeses com Lamine Yamal i Pau Cubarsí amb només 16 anys, amb La Masia tornant a aparèixer en escena. Altres dels continguts més especials que formen part dels principals eixos argumentals de la sèrie són els processos de recuperació de les lesions de Gavi i Balde, així com també la història de Fermín López o la gran amistat que uneix els jugadors Pedri i Ferran Torres.
Barça One, la plataforma gratuïta de streaming del FC Barcelona
En el marc de la seva aposta per la cultura i la producció audiovisual, el FC Barcelona compta amb Barça One, la seva OTT gratuïta d’àmbit global amb la millor selecció de continguts del mercat amb temàtica Barça. Un projecte que democratitza els continguts audiovisuals del Club oferint-los de franc, a escala global, com mai s’havia vist fins ara.
Barça One materialitza la visió del Club per crear un projecte referència en la indústria de l’entreteniment. 1.500 hores de vídeo, amb contingut d’arxiu produït durant l’etapa de Barça TV (partits, programes, reportatges, continguts històrics, etc.) i una oferta de programació amb l’actualitat blaugrana o tots els partits del Barça Atlètic són alguns dels principals atractius que incorpora la plataforma.
Més notícies aquí