Local

La campanya de marca de la nova equipació del FC Barcelona guanya el premi 'Late Check-Out'

El Festival Terres CHECK-IN International Hospitality Film Festival premia la campanya de marca de la nova samarreta que plasma la catalanitat del Barça i l’estil de joc dels jugadors i jugadores, així com la manera de fer del Club i el repte de ser capdavanters en el món de l'esport

El llançament de la nova primera equipació del FC Barcelona per aquesta temporada 24/25 ha tingut una gran acollida i la seva campanya ha estat una de les més elogiades, aconseguint un gran impacte. El Festival Terres CHECK-IN International Hospitality Film Festival va premiar ahir dijous 10 d’octubre, en un acte celebrat a Platja d’Aro, la campanya de marca de la nova samarreta amb el premi ‘Late Check-Out’ en la categoria que reconeix les propostes audiovisuals que han generat una experiència inspiradora, emocional, inoblidable i memorable, creant un sentiment de “no voler marxar” mai.

Els membres del Jurat i els coorganitzadors del Festival Terres CHECK-IN International Hospitality Film Festival: Terres Landscape & Travel Communication SL; la Fundació Climent Guitart; CETT Fundació i la Fundació Jordi Comas, van atorgar al FC Barcelona un reconeixement que va més enllà de l'esport i que posa de manifest que és ‘més que un Club’. A través de la campanya de marca, ideada i elaborada des de l’àrea d’Identity, i amb el vídeo de llançament de la nova primera equipació, es plasma la catalanitat del Barça i el característic estil de joc dels jugadors i jugadores a l’Spotify Camp Nou, a l’Estadi Olímpic Lluís Companys, a l’Estadi Johan Cruyff o al Palau Blaugrana, així com la manera de fer del Club i el repte de ser capdavanters en el món de l'esport.

Coincidint amb la commemoració dels 125 anys del Club, el disseny de la samarreta de la temporada 2024/25 s’inspira en les arrels, la trajectòria i el llegat. Utilitzant els colors blau i grana, presents en l'escut com a element central, s’ha creat un disseny distintiu, únic i simbòlic que evoca la identitat de l'equip al llarg dels anys. I és precisament aquesta essència la que es potencia a través de l’àrea d’Identity del FC Barcelona, amb la Paloma Mikadze al capdavant, ideant i impulsant les campanyes de marca i els continguts digitals del dia a dia, transmetent al món els valors únics que identifiquen al Barça.

El president del FC Barcelona, Joan Laporta, va enviar un missatge d’agraïment per aquest nou  reconeixement que posa en valor l’elogiada acció de marca del Barça i va destacar la celebració del 125è aniversari del Club com un bon moment per fer balanç de tot el que s’ha fet i de mirar el futur amb optimisme.

Més notícies aquí