Coldplay, el proper grup que lluirà al pit de la samarreta del Barça de la mà d'Spotify
S’acosta un nou Clàssic del primer equip masculí i com ja és tradició ve acompanyat d’un canvi de logo a la samarreta del Barça que promet agitar un cop més el món dels patrocinis esportius. Aquesta vegada la banda escollida de la mà de Spotify és ni més ni menys que un dels grups de pop rock més grans i reconeguts del planeta, Coldplay. El logotip el lluirà el primer equip masculí en el Clàssic del dia 26 d’octubre i l’equip femení en el seu enfrontament contra l’Eibar el 2 de novembre.
L’emblema del conjunt britànic que apareixerà a la samarreta està inspirat en el seu desè àlbum ‘Moon Music’ publicat el 4 d’octubre passat, del qual ja s’han extret els singles ‘feelslikeimfallinginlove’ i ‘WE PRAY’ amb la participació de Little Simz, Burna Boy, Elyanna i TINI.
Coldplay és la banda britànica de tots els temps més reproduïda a Spotify i compta amb 11 temes a Spotify Billions Club, el grup de cançons que acumulen més de mil milions de reproduccions a la plataforma. Les melodies de Coldplay estan a més de 100 milions de playlists generades pels usuaris i usuàries de tot el món i, a més, tots els i les culers associen la seva cançó ‘Viva la Vida’ als èxits del primer equip masculí del 2009, quan aquell tema es va convertir en la banda sonora d’unes gestes esportives que van fer història en el món del futbol.
Samarretes solidàries exclusives a la venda
Com és habitual en aquests emblemàtics canvis de logo, es posaran a la venda dues edicions exclusives de la samarreta de partit, que es podran adquirir des d’aquest divendres dia 18 a les Barça Stores i a la plataforma d’e-commerce del Club. Abans, des d’aquest dijous 17 està disponible una plana de registre per a la prevenda que començarà aquest dijous a les 23.30 hores i durarà fins a l’obertura de les botigues físiques, divendres 18 a les 10 hores.
Una de les edicions limitades constarà de 1.899 unitats en qualitat Match de la samarreta de partit amb el logo de Coldplay i una altra, de més exclusiva, tindrà només 22 unitats, també en qualitat Match, amb efecte fluorescent al logotip, i amb la signatura de les jugadores i els jugadors titulars dels dos partits, de l’enfrontament del Clàssic i de la Lliga F.
El FC Barcelona, Spotify i Coldplay també posen a la venda aquest divendres, tant en les Barça Stores com en l’e-commerce del Club, una línia de roba lifestyle amb samarretes, dessuadores i una bufanda. Aquest marxandatge compta amb motius que combinen l’imaginari gràfic de ‘Moon Music’ de la banda britànica i elements d’imatge corporativa del FC Barcelona i de Spotify.
Spotify, Coldplay i el FC Barcelona cediran els beneficis d’aquestes col·leccions a un projecte conjunt de l'Agència de les Nacions Unides per als Refugiats (UNHCR/ACNUR) i la Fundació FC Barcelona. La Fundació FC Barcelona i UNHCR/ACNUR reconeixen el poder de l’esport per a transformar vides.
Barça i Spotify: una aliança estratègica
L’aparició del logo de Coldplay és la darrera activació de l'aliança entre Spotify i el FC Barcelona que uneix d’una manera única el món de la música i el del futbol. Aquesta activació és un exemple de com l'associació amb el Barça va més enllà d’una marca, ja que ofereix noves plataformes de difusió als artistes i crea accions tan destacades com les dutes a terme anteriorment amb KAROL G, Rolling Stones, ROSALíA i DRAKE.
Declaracions de Coldplay:
“És un honor que Spotify hagi triat incloure el nostre disseny de ‘Moon Music’ a la samarreta del FC Barcelona. Fa molts anys que tenim una relació especial amb la ciutat i el Club. També estem orgullosos de donar suport a UNHCR/ACNUR en la seva tasca que salva vides per protegir els refugiats i les persones desplaçades a tot el món. Gràcies de tot cor a Spotify i al FC Barcelona per fer-ho possible".
Declaracions de Juli Guiu, vicepresident de Màrqueting del FC Barcelona:
"Estem encantats que, gràcies a la nostra associació amb Spotify, Coldplay aparegui a la samarreta del FC Barcelona per al Clàssic. La banda i el Club es professen un amor mutu que es remunta a molts anys enrere, des de la visita de la banda als entrenaments, fins als jugadors del Barça que han vist Coldplay en directe a Barcelona al llarg dels anys, fins a la música del grup convertida en banda sonora d'alguns dels millors moments del Club".
Declaracions de Marc Hazan, vicepresident de patrocinis i màrqueting de Spotify:
“Coldplay és una de les bandes més estimades del món a Spotify, i la seva connexió històrica amb el Barça és profunda. Estem encantats de celebrar aquesta història amb els aficionats de tot el món a través de l’emblemàtica samarreta del Barça. El llançament de ‘Moon Music’ és un moment perfecte per celebrar el poder del futbol i la capacitat de la música per unir la gent".
Més notícies aquí