Local

Clàssic amb Coldplay al pit

El primer equip masculí estrenarà la samarreta amb el logotip de la banda britànica en el partit d’aquest dissabte contra el Reial Madrid en el marc d’una nova activació amb Spotify que ha tornat a fer la volta al món

Aquest dissabte de Clàssic el primer equip portarà a la gespa del Bernabéu una samarreta icònica amb l’emblema de Coldplay. És la nova activació del patrocini de Spotify, que, com ja és habitual en aquests casos, ha arribat a tots els racons del planeta.

Cal recordar que continuen a la venda les samarretes amb aquest emblema inspirat en el seu àlbum ‘Moon Music’ i els productes de la línia de marxandatge que s’ha posat a la venda de manera paral·lela.

Spotify, Coldplay i el FC Barcelona cediran els beneficis d’aquestes col·leccions, tant de la samarreta de joc com del marxandatge, a un projecte conjunt de l'Agència de les Nacions Unides per als Refugiats (UNHCR/ACNUR) i la Fundació FC Barcelona. La Fundació FC Barcelona i UNHCR/ACNUR reconeixen el poder de l’esport per transformar vides.

Playlist Barça Matchday by Coldplay

Per posar banda sonora al Clàssic, Spotify ha fet pública la Playlist Barça Matchday by Coldplay que recopila les cançons favorites dels membres d’aquesta banda.

Coldplay és el grup britànic de tots els temps més reproduït a Spotify i compta amb 11 temes a Spotify Billions Club, el grup de cançons que acumulen més de mil milions de reproduccions a la plataforma. Les melodies de Coldplay estan a més de 100 milions de playlists generades pels usuaris i usuàries de tot el món i, a més, tots els i les culers associen la seva cançó ‘Viva la Vida’ als èxits del primer equip masculí del 2009, quan aquell tema es va convertir en la banda sonora d’unes gestes esportives que van fer història en el món del futbol.

 

Més notícies aquí