Local
2025-01-29_FCBvsATALANTA_33

Hansi Flick: "Estic satisfet"

El tècnic alemany ha valorat positivament la segona posició i ha reconegut "que no té equip preferit per als vuitens de final"

Hansi Flick ha sortit content de l'Estadi Olímpic. En la roda de premsa postpartit, el tècnic blaugrana s'ha mostrat satisfet amb el joc blaugrana i amb la classificació final. Malgrat reconèixer que no té cap preferència per al sorteig de divendres ha volgut destacar que "no hi haurà rivals fàcils".

 

Analitzant primerament el partit, l'entrenador ha reconegut que malgrat la dificultat que els ha plantejat l'Atalanta, els blaugranes se n'han sortit: "Estic satisfet amb el resultat. Hem jugat contra un bon equip amb una gran filosofia de joc". Ara bé, la millor notícia d'avui, tot i escapar-se per poc la primera posició, és la segona plaça. Hansi Flick s'ha mostrat feliç, sobretot per "l'equip, pels aficionats i pel club".

Sobre els possibles rivals a vuitens de final, no ha volgut entrar a valorar-los, ja que defensa "que passi el que passi, s'haurà d'esperar a divendres per veure que acaba passant". De fet, ha reconegut que l'ha sorprès veure a equips fora de les primeres vuit posicions i això ha transformat la Champions en una competició encara més difícil.

Entre Mònaco, Brest, Benfica i PSG, l'alemany no té preferit. El tècnic ha insistit en el fet que el treball, ara "és el més important" i gràcies a classificar-se directament, l'equip té quinze dies més per a preparar el duel.

Més notícies aquí