El FC Barcelona triomfa a TikTok
El creixement del Barça en algunes de les plataformes digitals s’ha anat consolidant i les xifres que s’han obtingut aquest passat mes de gener a TikTok són un clar exemple. El Club s’ha convertit en un referent en la creació de continguts digitals, amb una estratègia adaptada a les noves tendències de cadascuna de les principals plataformes, fet que li ha permès arribar a tot tipus de públics incrementals i assolir els millors resultats.
El passat mes de gener del 2025, el perfil del Barça a TikTok ha assolit 1,4 B de reproduccions, i es converteix així en el primer club esportiu que assoleix aquesta fita. D’aquesta manera, el Club ha superat el seu propi rècord dels 779 milions de reproduccions que es van aconseguir el passat mes d’octubre del 2024, coincidint amb la victòria blaugrana per 0-4 al Clàssic i amb la campanya conunta amb Spotify i Coldplay. A més, durant el passat mes de gener, el Club ha tingut 23 M de visites al seu perfil de TikTok, 143 M de likes, 8,6 M de comentaris i els usuaris han compartit publicacions 3,1 M de vegades.
Els bons resultats obtinguts mostren l’èxit que tenen els continguts digitals Barça que dia rere dia es generen, fet que ha portat també a incrementar, en només 1 mes, 4,4 M de seguidors a Tik Tok. El creixement del FC Barcelona en una de les comunitats globals més grans de vídeos curts i en format vertical es deu a continguts com el del jugador del primer equip masculí, Lamine Yamal, ballant després de guanyar la 15a Supercopa del Club, que amb 223 M de reproduccions a TikTok es converteix en el vídeo més vist de tota la història del Barça en totes les seves plataformes digitals.
Més notícies aquí