Els jugadors del primer equip personalitzen els seus nous CUPRA al Circuit de Terramar
Els jugadors del primer equip van tenir l'oportunitat de personalitzar els seus nous CUPRA després de provar-los durant una emocionant experiència de conducció al Circuit de Terramar, en una trobada que va ternir lloc fa unes setmanes. Els futbolistes i l’equip tècnic van submergir-se en el món de CUPRA explorant tota la gamma de models de la marca i experimentant en primera persona les sensacions que desperta conduir un CUPRA. Després, l'equip va seleccionar el seu cotxe favorit i va configurar-lo segons les seves preferències.
“La nostra col·laboració amb el FC Barcelona és més que una associació. Tant la nostra marca com el Club tenen un esperit de desafiament i una ambició guanyadora que ens fa destacar. També compartim un compromís amb les noves generacions de talent i que estimen els cotxes”, va assegurar Ignasi Prieto, director de marca de CUPRA.
El Circuit de Terramar, on va néixer CUPRA l'any 2018, i que és el quart circuit més antic del món, va acollir un acte al qual va assistir l'entrenador del FC Barcelona, Hansi Flick, acompanyat de 22 jugadors, entre els quals l'ambaixador de la marca CUPRA, Marc ter Stegen, i els capitans de l’equip Ronald Araujo, Frenkie de Jong, Raphinha i Pedri.
Una experiència CUPRA completa
Els jugadors del FC Barcelona van gaudir d'una experiència CUPRA completa amb l’objectiu d’escollir i personalitzar els seus nous CUPRA. L’equip va tenir l'oportunitat de descobrir tota la gamma de CUPRA i veure totes les diferents configuracions i dissenys. També van agafar el volant per viure l'emoció de conduir un CUPRA, provant la potència i el rendiment dels models de gasolina, híbrids endollables i totalment elèctrics al Circuit Terramar, en les seves versions VZ. Aquesta prova de conducció no convencional va incloure proves d'acceleració, de navegació per la banca única del circuit i d’avaluació de l'agilitat a través d'un eslàlom, una experiència que van gaudir molt.
Tots ells van configurar els seus nous cotxes CUPRA, escollint entre diferents models i versions i seleccionant els seus colors preferits, les rodes, els interiors i l'equipament addicional. L'icònic CUPRA Formentor, el nou CUPRA Terramar i el primer coupé SUV totalment elèctric de la marca, el CUPRA Tavascan, van ser les opcions més escollides entre els jugadors.
Durant la trobada, els jugadors també van provar l'experiència de Realitat Virtual de CUPRA per explorar les versions virtuals en 3D dels últims herois de la marca: el CUPRA Tavascan i el CUPRA Terramar. També se'ls va presentar el CUPRA DarkRebel, un showcar que supera els límits del disseny i el rendiment, desafiant la manera com s'imaginaran i crearan els cotxes en el futur.
Més que una associació
CUPRA va renovar fa uns mesos la seva aliança amb el FC Barcelona fins al 2029, ampliant el patrocini a tots els equips esportius professionals del Club com a Partner Oficial d'Automoció i Mobilitat i Cotxe Oficial. Per celebrar el 125è aniversari del FC Barcelona, la marca va llançar una campanya centrada en els talents de la propera generació, protagonitzada pels joves futbolistes dels equips masculí i femení.
Més notícies aquí