El FC Barcelona guarda un minut de silenci en memòria de Carles Miñarro
El FC Barcelona ha guardat un minut de silenci aquest dilluns al migdia en memòria de Carles Miñarro, el doctor del primer equip que va morir de manera inesperada el passat dissabte en les hores prèvies del Barça-Osasuna que havia de jugar-se a l’Estadi Olímpic Lluís Companys i que finalment va ser ajornat.
El president Joan Laporta i els vicepresidents Rafa Yuste i Elena Fort, en representació de la Junta Directiva, i un bon nombre de treballadors i treballadores del Club s’han reunit a les 12 hores a la porta de les oficines centrals de l’Spotify Camp Nou per guardar un respectuós minut de silenci.
A la mateixa hora, també s’ha dut un minut de silenci a l’entrada dels Serveis Mèdics de la Ciutat Esportiva. Allà s’hi han reunit representants dels diferents esports professionals del Club, que han volgut recordar la figura de Carles Miñarro.
Més minuts de silenci
El Barça de futbol sala és un dels equips que més ha plorat la seva pèrdua, ja que va ser l'equip del doctor Miñarro durant les anteriors temporades, abans de passar al primer equip de futbol. Aquest dilluns, abans del primer entrenament després de la dura notícia, el conjunt de Tino Pérez al complet ha volgut homenatjar la figura del 'Doc'.
A més, aquest diumenge, el Barça Atlètic, el Barça Femení i els equips d'handbol i de bàsquet van recordar Carles Miñarro abans de l'inici dels seus respectius partits. El filial blaugrana i l'equip femení van lluir un braçalet negre, mentre que l'handbol i el bàsquet van portar un crespó negre a la samarreta.
Més notícies aquí