Més cops d’autoritat del Barça Voleibol
El Barça Voleibol suma una nova victòria en la Superlliga 2 Masculina per continuar-se certificant com a líder del grup B. L’equip va superar amb contundència el CV Mediterráneo per 3-0 en un duel marcat pel domini blaugrana en totes les facetes del joc.
Els blaugranes van arrencar amb força gràcies a un inspirat Diego Kunda, que amb un servei potent va obligar el rival a demanar el seu primer temps mort amb un resultat al marcador de 3-9. El Barça va continuar imposant-se tant en atac com en defensa, destacant la solidesa defensiva de Mario Peña. Finalment, una altra bona defensa de Lalo culminada per Livan va tancar el primer set amb un clar 25-15.
El segon set va començar amb un cert equilibri i un lleuger avantatge pels visitants, però els locals van reaccionar ràpidament per tornar a igualar el marcador. La igualtat es va mantenir fins al tram final del set, on qualsevol error podia decantar la balança. Va ser Diego Kunda, en un gran estat de forma, qui va sentenciar el set amb un ajustat 25-22.
El tercer i últim set va començar amb un parcial favorable als visitants (5-10), fet que va portar l'entrenador blaugrana a demanar un temps mort per intentar redreçar la situació. Un segon temps mort del rival va ser suficient per frenar el Barça, decidit cap a la victòria. Amb un marcador de 23-16 després d’un servei directe de Livan, només va caldre mantenir la concentració per tancar el partit amb un resultat de set de 25-17 i un 3-0 final.
Més notícies aquí