Estrella Damm, nou Global Partner del FC Barcelona
El FC Barcelona ha anunciat la renovació del contracte de patrocini amb Estrella Damm per a les properes quatre temporades, i dona així continuïtat al vincle que uneix ambdues entitats des de fa més de 25 anys. El nou acord amplia la relació del Club amb la marca de cervesa i estableix que, a partir de l’1 de juliol del 2018, Estrella Damm es converteix en Global Partner del FC Barcelona. A la vegada, i durant les properes quatre temporades Estrella Damm mantindrà la seva condició de ‘Cervesa Oficial del FC Barcelona’ així com la seva presència de marca al Camp Nou i a les instal·lacions del Club.
La renovació de l’acord s’ha oficialitzat en un acte privat que ha tingut lloc a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm i que ha comptat amb la presència del president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu; del vicepresident i responsable de l’Àrea de Màrqueting i Comunicació del Club, Manel Arroyo; del director general de Damm, Jorge Villavecchia; i del patró director de la Fundació Damm, Ramon Agenjo.
Aquest nou acord suposa un pas important en el creixement previst en el Pla Estratègic aprovat per la Junta Directiva per a aquest mandat, i s’emmarca en l’objectiu del Club de buscar, de manera proactiva, els partners més adequats als valors i als trets que defineixen la seva marca, i trobar el millor contracte del món del patrocini del màrqueting esportiu en cada categoria.
El FC Barcelona i Estrella Damm
El Barça i la marca de cervesa, dues institucions centenàries, han compartit diverses accions conjuntes al llarg del seu camí en comú i que han servit per apropar-se als seguidors barcelonistes compartint amb ells les fites i els títols aconseguits any rere any. Destaca, entre aquestes accions en comú, l’habitual autobús de Campions d’Estrella Damm que acompanya la rua del FC Barcelona i els seus jugadors quan l’equip es proclama campió de Lliga, Champions o Copa del Rei.
La Festa del Trofeu Joan Gamper i el Trofeu al Millor Jugador del Partit són altres de les activitats que el Barça i Estrella Damm celebren conjuntament coincidint amb l’inici de cada temporada.
Declaracions de Manel Arroyo, vicepresident del FC Barcelona responsable de Marketing i Media:
“El FC Barcelona està encantat de signar aquesta renovació i millora de l’acord de patrocini amb Estrella Damm. Després de més de 25 anys en comú, ambdues parts continuem amb un vincle que es manté inalterable en el temps. A més de compartir valors, el Barça i Estrella Damm coincideixen en l’interès de la projecció internacional amb l’objectiu de potenciar-se com a marques globals. Des del Club estem convençuts que en aquesta nova etapa seguirem compartint fites inoblidables com hem fet fins ara”
Declaracions de Jorge Villavecchia, director general d’Estrella Damm:
"Ja fa més de 25 anys que Estrella Damm està al costat del FC Barcelona. La renovació d’aquest acord no només posa de manifest el compromís amb el Club, sinó també el de Damm amb l’esport i la societat. Sens dubte, la projecció internacional del FC Barcelona contribueix a la internacionalització de la companyia, un dels pilars del nostre pla estratègic. Estem segurs que aquesta nova etapa portarà grans èxits per al Club, per a la marca i per als aficionats culers”.
Més notícies aquí