El FC Barcelona i Parques Reunidos obriran un mínim de cinc parcs d'oci per gaudir d'Experiències Barça en territoris estratègics
Josep Maria Bartomeu, president del FC Barcelona, i Fernando Eiroa, conseller delegat de Parques Reunidos, han oficialitzat l’acord que permetrà a la companyia especialitzada en parcs de lleure construir espais d’experiències Barça arreu del món. Parques Reunidos obrirà espais dedicats exclusivament al FC Barcelona en almenys cinc centres comercials en territoris estratègics del Club, on els visitants podran gaudir d’una experiència interactiva de la marca Barça. Es preveu que a partir del 2020 es puguin obrir els primers centres als Estats Units i a l’Àsia.
L’acte ha tingut lloc a la Llotja del Camp Nou i també hi ha estat present, per part del FC Barcelona Òscar Grau, director executiu del Club (CEO), mentre que per part de Parques Reunidos també hi ha assistit Pedro Cortés, director general de Desenvolupament Corporatiu, i José María Nogueira, director de Compliance i Comunicació Corporativa d’aquesta companyia experta en la industria de l’entreteniment i del lleure.
L’acord, que tindrà una durada de cinc anys, prorrogable per a cinc anys més, va ser aprovat a l’Assemblea de Socis Compromissaris del 21 de novembre passat. El Club considera que aquest és un acord estratègic, que permetrà projectar la marca Barça i el coneixement del Club arreu del món, a banda de convertir-se en una nova font d’ingressos per al FC Barcelona.
Parques Reunidos obrirà parcs indoor d’entre 3.000 i 10.000 metres quadrats en centres comercials de gran afluència o en locals icònics al centre de les ciutats amb un trànsit important de gent. Seran espais dedicats exclusivament al FC Barcelona, on els visitants de diferents edats podran gaudir d’una experiència d’immersió en aquest nou concepte d’entreteniment, basat en la història, els valors, els jugadors i els moments únics del Club, amb una barreja d’interacció, noves tecnologies, educació i diversió.
Què és Parques Reunidos
Parques Reunidos és una companyia amb una dilatada experiència de més de 50 anys dins de la indústria de l’entreteniment i que basa el seu negoci en parcs temàtics, zoològics, parcs aquàtics i parcs marins. La companyia té un total de 61 parcs distribuïts en 14 països com els Estats Units, Gran Bretanya, l’estat espanyol, França, Alemanya, Itàlia, Dubai, Vietnam i l’Argentina, entre d’altres. Entre d’altres, Parques Reunidos compten amb parcs com el Miami Seaquarium, el Parque Warner de Madrid, el Movie Park Germany, el Tusenfryd Norway o el Sea Life Park Hawaii.
Manel Arroyo, vicepresident i responsable de l’Àrea de Màrqueting i Comunicació:
“L’acord amb Parques Reunidos ens ajudarà a projectar la nostra marca en territoris estratègics com els Estats Units i els països asiàtics, oferint als nostres seguidors una experiència 100 % Barça, i al mateix temps obtindrem una nova via d’ingressos. Són un empresa líder en el seu sector com demostra que estan associats amb Nickelodeon i Lionsgate amb parcs d’entreteniment indoor com els que tindrà el Barça i això ens permet seguir sent pioners en la indústria de l’entreteniment”.
Fernando Eiroa, conseller delegat de Parques Reunidos
“Aquesta col·laboració amb el FC Barcelona representa una fita important dins de la estratègia de creixement de Parques Reunidos. La nostra companyia està en una recerca constant d’oportunitats d’expansió que puguin oferir experiències inoblidables per a tota la família. En aquests centres, Parques Reunidos serà la primera empresa que ofereixi, de la mà d’un dels millors equips del món, una innovadora i apassionant experiència d’oci i esport per a tots els amants del futbol a l’Àsia, els Estats Units i Europa”.
Més notícies aquí