Local

Rakuten ja llueix a la façana del Camp Nou

Els visitants de l’Estadi ja poden veure com el patrocinador principal global del Club, juntament amb la imatge de Leo Messi, Luis Suárez, Gerard Piqué, Andrés Iniesta i Ivan Rakitic, presideix l’entrada de tribuna

L’empresa japonesa Rakuten ja presideix l’entrada principal del Camp Nou. I és que aquesta setmana ha finalitzat el procés de col·locació de la nova imatge publicitària a la tribuna de l’Estadi, amb el nom del patrocinador principal global i Partner Global d’Innovació i Entreteniment del Club. Un panell, amb el concepte 'Believe in the future' que incorpora a cinc futbolistes del FC Barcelona. Es tracta de Leo Messi, Luis Suárez, Gerard Piqué, Andrés Iniesta i Ivan Rakitic, que també formen part d’aquesta imatge i que donen la benvinguda als aficionats que visiten les instal·lacions blaugrana.

A més a més, Rakuten també es present a l’interior del Camp Nou. No només a les tanques publicitàries, sinó que també apareix el logotip de l’empresa japonesa a la graderia del Gol Nord.

Tot plegat s’enquadra dins l’acord al qual van arribar el FC Barcelona i Rakuten, empresa capdavantera en els serveis d’Internet, segons el qual la companyia nipona es va convertir en patrocinador principal global del Club a canvi de 55 milions d’euros per cada any dels quatre del contracte. Amb aquest acord, ratificat per l’Assembla de Socis Compromissaris, el FC Barcelona cedia, també, la part frontal de la samarreta del primer equip. 

Més notícies aquí