Local

Presentació de Rakuten al Japó

Leo Messi, Neymar Jr, Gerard Piqué i Arda Turan, així com el vicepresident Manel Arroyo, participaran dijous en la presentació del patrocinador principal global del Club que tindrà lloc dijous a Tòquio

Els jugadors Leo Messi, Neymar Jr, Gerard Piqué i Arda Turan, així com el vicepresident de Màrqueting i Comunicació del FC Barcelona, Manel Arroyo, participaran tant dimecres com dijous en una sèrie d’esdeveniments al Japó que tindran com a acte central la presentació de l’acord de patrocini amb Rakuten, que des del dia 1 de juliol va esdevenir Partner Global i Partner Oficial d’Innovació i Entreteniment del FC Barcelona. Aquest acte suposarà la primera aparició pública dels jugadors amb la samarreta amb el nou patrocinador.

Està previst que l’expedició blaugrana arribi entre dimarts i dimecres a Tòquio. Ja al seu destí, participarà dimecres en una trobada privada amb el fundador i CEO de Rakuten Inc., Hiroshi Mikitani. El gruix dels esdeveniments tindrà lloc dijous, en què l’acte central serà una roda de premsa per celebrar l’acord entre el FC Barcelona i la companyia japonesa, que significarà el primer acte oficial des de l’entrada en vigor del contracte. Un acord, aquest, que és per a quatre temporades -amb opció a una més-  i pel qual Rakuten apareix a la part frontal de la samarreta del primer equip de futbol.

A banda d’aquesta roda de premsa, tant els jugadors com Manel Arroyo tindran una agenda molt intensa dijous. Entre les activitats programades, hi ha una trobada amb els empleats de Rakuten i un sopar privat amb personalitats i convidats de l’empresa japonesa. A més, estan previstes una sèrie d’entrevistes amb mitjans de comunicació tant japonesos com de la resta del món, així com una conversa mitjançant l’aplicació de missatgeria mòbil Viber amb fans de Rakuten.

El grup emprendrà el viatge de tornada el mateix dijous per permetre que els jugadors puguin incorporar-se als entrenaments sota les ordres d’Ernesto Valverde.  

Sobre Rakuten

Rakuten Inc. (TSE: 4755) és una de les principals companyies de serveis d'Internet del món, fundada al Japó el 1997, que ofereix una àmplia varietat de serveis per als consumidors i empreses amb un enfocament en l’e-commerce, les finances i els continguts digitals. Des del 2012, Rakuten ha estat classificada entre les 20 empreses més innovadores del món en la llista de la revista Forbes. Amb l’objectiu de ser una empresa global d'innovació, Rakuten s'està expandint a tot el món.

Tenint en compte les seves fortes credencials d'innovació, Rakuten és el primer Partner Global d’Innovació i Entreteniment del FC Barcelona. Rakuten donarà suport als jugadors i farà les delícies dels aficionats i els socis del FC Barcelona amb noves iniciatives que mostren la capacitat tecnològica de l'empresa en la missatgeria, drons, e-commerce, AI (intel·ligència artificial) i moltes altres més. Aquestes iniciatives s’alimentaran dels recursos globals de Rakuten. A Europa l’empresa japonesa està present a companyies com Viber, l'aplicació de trucades i missatgeria mòbil; Wuaki, el servei de streaming de vídeo amb seu a Barcelona i ja disponible a 12 països; PriceMinister, una de les webs d’e-commerce capdavanteres de França: i Kobo, un servei digital global d'e-lectura que ja està disponible en 12 països europeus. A tot el món, les empreses de Rakuten al Japó i els EUA inclouen Rakuten Ichiba, el centre comercial d’e-commerce, Ebates, el servei de compra de Cashback amb seu als Estats Units, i Overdrive, un distribuïdor de llibres electrònics per a biblioteques, també proporcionaran un valuós suport a l'acord.

El Viber de Rakuten, l’aplicació de la missatgeria mòbil i de trucades global, també es converteix en el Canal Oficial de Comunicació del FC Barcelona.

Més notícies aquí