QUÈ FAIG SI TINC UNA INCIDÈNCIA AMB EL SEIENT LLIURE?
- El Servei automàtic no reconeix la meva clau o PIN: asseguris que té les dades correctes (per més informació consulti la pregunta Què és el PIN?). Si són correctes posi’s en contacte amb l’ OAB per telèfon o per mail.
- No visualitzo el meu seient a la web de venda d’entrades però al consultar l’estat apareix com no venut: tingui en compte que quan algú està visualitzant la seva localitat a la web per comprar-la, la localitat es bloqueja per la resta d’usuaris durant uns minuts, el qual no significa que es completi la venta. A més, el club comercialitza totes les entrades de la millor manera que pugui mitjançant els canals de venda dels que disposa. Així doncs, no totes les entrades que s’alliberen es poden visualitzar a la web de venda d’entrades, ja que es poden comercialitzar per altres vies o col·lectius.
- No he rebut l’ingrés al meu compte després del partit i la localitatapareix com a venuda: recordi que si va alliberar el seient en les 72 hores anteriors a l’inici del partit, el Club acumularà el saldo d’estalvi i es descomptarà de la renovació de la pròxima temporada.
- Altres consultes i incidències: posi’s en contacte amb l’OAB per mail o per telèfon indicant les dades personals i explicant el seu problema o consulta.