Deezer, nou patrocinador oficial de música del FC Barcelona
El FC Barcelona i Deezer, una de les plataformes musicals líders del món, han anunciat aquest dijous al Camp Nou un acord estratègic de patrocini segons el qual la plataforma de música en streaming es converteix en Patrocinador Oficial de Música del Club.
Fruit d’aquest acord global, Deezer oferirà als seus usuaris The Sound of Barça, el canal de música oficial del Club, amb les llistes de reproducció oficials tant del FC Barcelona com de diversos jugadors i esportistes del Club.
Deezer, Patrocinador Oficial de Música del FC Barcelona, tindrà disponibles més de 100 cançons que representen el Club, incloent-hi grans èxits i cançons catalanes, així com aquelles que utilitzen els jugadors per concentrar-se abans de cada partit. Els usuaris també tindran accés a Deezer Flow, una banda sonora personalitzada basada en un algoritme únic i editors propis per crear un fluxe que mescla recomanacions personalitzades.
Els subscriptors de Deezer podran optar a premis relacionats amb el FC Barcelona, mentre que els socis i aficionats barcelonistes tindran l’oportunitat de guanyar un compte Premium en aquesta plataforma, una modalitat que els proporciona accés a una biblioteca musical il·limitada.
Què és Deezer?
Deezer connecta a més de 10 milions de fans de la música arreu del món amb més de 43 milions de cançons. Disponible a més de 180 països, aquesta plataforma ofereix accés a l’instant al catàleg de música més gran del món en mode streaming mitjançant qualsevol dispositiu (smartphone, tauleta, PC, portàtil, sistema de so per a la llar o el cotxe, o televisió intel·ligent). Està disponible com a descàrrega gratuïta per a dispositius iPhone, iPad, Android i Windows, o a través del seu lloc web.
Declaracions del Chief Revenue Officer del FC Barcelona, Francesco Calvo:
“A partir d’avui, i mitjançant Deezer, el FC Barcelona disposa d’un nou canal per, a través de la música, arribar als seus seguidors d’arreu del món. Tots ells podran gaudir de The Sound of Barça, el canal de música oficial del Club, que els permetrà gaudir d’una selecció de cançons representatives del FC Barcelona i també de les favorites dels nostres esportistes. L’acord de patrocini amb aquesta plataforma de música en streaming d’abast mundial consolida l’aposta del Club per la globalització i la innovació”.
Declaracions del Chief Commercial Officer de Deezer, Golan Shaked:
“Estem molt contents de poder col·laborar amb un dels equips referents del futbol mundial, el FC Barcelona, com al seu servei oficial de streaming de música. La col·laboració no només ens permetrà oferir als aficionats de la música i del futbol una forma més personal per accedir a continguts exclusius, sinó que també aproparà els dos grups encara més a un dels esports més populars del món: el futbol. Ja sigui creant llistes de reproducció personals amb Flow, la característica principal de Deezer, o bé creant i compartint llistes de reproducció dels jugadors, esperem amb moltes ganes el que ens depara el futur”.
Més notícies aquí