Gatorade, el Barça i Messi, guanyadors del premi a l’anunci de l’any
Gatorade, partner global del FC Barcelona, ha guanyat el prestigiós premi de TheYouTubeAd de l'any en la categoria de "Millor Espot de l'Any" concedits per The Webby Awards que des del 1996 concedeixen uns premis per als millors anuncis vistos a Internet. Aquest anunci que protagonitza Leo Messi es titula "Heart of a Lio" i repassa la trajectòria de Messi de forma animada.
En l'anunci es pot veure com un jove Messi té el somni de convertir-se en un jugador professional de futbol i el Messi del futur se li acosta per donar-li consells. Després de tots els èxits aconseguits en la seva carrera, el jugador blaugrana té uns moments de dubte de cara al seu futur i el Messi del passat se li apareix per recordar-li els consells rebuts abans de començar la seva carrera. Sota el claim 'Quan Messi té un somni, res el pot aturar', es potencia un missatge i uns valors comuns, com són l'esforç, l'ambició i la humilitat.
L’espot de Gatorade ha competit amb altres d’empreses destacades com Apple, la joieria Tiffany’s &Co, Turisme d’Austràlia o la marca d’auriculars ‘Beats by Dre’ en un anunci dirigit per l’aclamat director de cinema britànic Guy Ritchie i protagonitzat entre d’altres pels exblaugrana Neymar i Thierry Henry, pel jugador del Tottenham Hotspur, Harry Kane o el de l’Arsenal, Mesut Özil, entre d’altres.
En aquest anunci, es pot comprovar la integració del FC Barcelona dins d'una campanya que va alineada amb els missatges i valors del Club potenciant la visibilitat de tot allò que representa el FC Barcelona. L'espot va significar un gran impacte comercial i de marca per al Club i l'alta visibilitat que va tenir l'anunci encaixa perfectament amb la feina conjunta per tal de donar rellevància a les activacions dels partners del FC Barcelona.
Més notícies aquí