El FC Barcelona i l’Agència Catalana de Turisme renoven la seva aliança per promoure Catalunya com a destinació turística al món

El FC Barcelona i l’Agència Catalana de Turisme renoven la seva aliança per promoure Catalunya com a destinació turística al món

El president Joan Laporta i el conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent, han signat la renovació d’aquest acord per a les properes quatre temporades (2024-2028)

El president del FC Barcelona, Joan Laporta, i el conseller d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, Roger Torrent, han signat aquest dimecres la renovació de l’acord de col·laboració entre el Club i l’Agència Catalana de Turisme (ACT) per a les properes quatre temporades, fins al 30 de juny del 2028. Amb aquesta ampliació del conveni es dona continuïtat a una relació consolidada entre ambdues entitats durant els darrers anys i que té com a objectiu aprofitar la projecció del FC Barcelona arreu del món per potenciar Catalunya com a destinació turística. 

La signatura del conveni s’ha celebrat aquest matí a l’oficina comercial del FC Barcelona, un espai que el president ha pogut ensenyar al Conseller i a la seva comitiva.  En l’acte, hi ha estat present el director de l’Agència Catalana de Turisme, Narcís Ferrer, mentre que per part del FC Barcelona també hi ha assistit la vicepresidenta de l’Àrea Institucional, Elena Fort, i el vicepresident de l’Àrea de Màrqueting, Juli Guiu.

Aquesta col·laboració entre ambdues entitats es concretarà en accions conjuntes sota el paraigües comunicatiu de “Feel the colors”, on territori, identitat i inspiració són els pilars centrals de la comunicació. El FC Barcelona, amb els seus valors i la seva identitat, són un vehicle d’abast global per mostrar Catalunya.

L’aliança es traduirà en la promoció turística a través d’iniciatives de les dues entitats  com poden ser campanyes de caràcter principalment digital i accions amb turoperadors, periodistes i professionals dels sectors turístics dels diferents mercats internacionals, on es reforçarà un dels pilars de la marca Barça, la identitat catalana, així com també en la visualització de les respectives marques en plataformes online, accions de comercialització i altres accions de promoció.

Així mateix, com ja estat habitual en els darrers anys, la marca turística Catalunya seguirà tenint presència en la gira de pretemporada de l’equip masculí de futbol i enguany tornarà a estar visible en diversos suports gràfics, en els polos de passeig de jugadors i tècnics i a les tanques dels camps d’entrenament, amb motiu del “Barça on Tour USA 2024”, que l’equip dura a terme entre el 28 de juliol i el 6 d’agost pels Estats Units. Així mateix, com a novetat en aquesta gira, es farà difusió de la destinació al mercat nord-americà a Barça One, la plataforma de streaming del FC Barcelona, durant els dies de la gira.

Declaracions de Joan Laporta, president del FC Barcelona: 

"Amb aquest acord el Club ratifica, una vegada més, la voluntat de continuar sent ambaixador de Catalunya al món, i ho fem amb orgull perquè sabem que el Barça és una de les institucions catalanes més estimades a nivell global. 

El Barça és un pol d’atracció per a l’economia del país i aquesta entesa permetrà reforçar les sinergies que ja existeixen i crear-ne de noves amb agents socials, culturals i econòmics d’àmbit internacional. El Barça i Catalunya sempre s’han caracteritzat per la seva voluntat de projectar-se al món, forma part del nostre tarannà, i ho seguirem fent plegats perquè, com diu el nostre Cant: “tots units fem força.””

Declaracions de Roger Torrent, conseller d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya: 

“El Barça és més que un club que ens ajuda a projectar Catalunya, a projectar la identitat catalana al món. Transmet valors vinculats a una història d’èxits, al creixement del futbol femení, a esportistes de referència mundial i a sentiments.  Volem que el Barça ens ajudi també a promoure un nou model turístic, d’impacte més positiu, més sostenible. Volem que ens ajudi a la transformació definida en el compromís nacional per un turisme responsable que hem impulsat des del govern de la Generalitat”.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut