Amb el lema ‘La igualtat és als nostres colors. Empoderant futures generacions’ el Club presenta una campanya amb una samarreta com a símbol dissenyada per María Escoté, que busca connectar amb la generació més jove en la conscienciació per la igualtat.
En el seu ferm compromís per la diversitat, la igualtat i la inclusió, i amb motiu del Dia Internacional de les Dones aquest 8 de març, el FC Barcelona ha volgut fer un pas endavant amb diferents accions per la igualtat i la importància de donar visibilitat a les dones en la societat i en el món de l’esport.
‘La igualtat és als nostres colors’ és el lema que va arribar ara fa un any per quedar-s’hi, fruit de la barreja entre els colors originals del Club blau i grana, i materialitzat en el color ‘Lila Barça’. Un color que ja forma part de l’ADN culer com a símbol de la igualtat i que continua sent la inspiració de la campanya del Dia Internacional de les Dones, enguany dirigida especialment a les futures generacions; amb un lema que evoluciona a ‘La igualtat és als nostres colors. Empoderant futures generacions’.
La igualtat és als nostres colors. L'origen
Sota el lema ‘La igualtat és als nostres colors’, el 4 de març de 2023, el Club presentava un videomanifest mostrant l’origen d’un nou color oficial enregistrat per Pantone, i que neixia de la unió dels seus colors originals blau i grana.
Aquesta acció va comptar amb un seguit d’iniciatives externes i internes impulsades pel FC Barcelona, amb l’objectiu d’impactar a tots els nivells en el camí cap a la igualtat en la societat i el món.