Els jugadors del Barça, als comandaments dels seus nous CUPRA
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
La firma automobilística CUPRA, partner oficial d'Automoció i Mobilitat del FC Barcelona, ha donat l'oportunitat als jugadors del FC Barcelona de triar el seu model de vehicle CUPRA preferit i de personalitzar el seu cotxe perfecte. Entre ells, ho van fer els capitans Sergio Busquets i Gerard Piqué, així com Marc ter Stegen, que és també ambaixador mundial de CUPRA, Frenkie de Jong, Clément Lenglet, Martin Braithwaite o Riqui Puig, així com els fitxatges del Barça incorporats aquesta temporada, Sergiño Dest, Franciso Trincão, Pedri i Miralem Pjanic, entre d'altres.
La marca automobilística nascuda a Barcelona va habilitar un espai a Ciutat Esportiva, en què els jugadors que ho volien van tenir l'oportunitat de conèixer de primera mà i escollir entre els models CUPRA Formentor, CUPRA León i CUPRA Ateca. Un total de 19 jugadors van decidir apropar-se a la zona habilitada per aquest acte, celebrat als voltants de Nadal seguint totes les mesures i indicacions sanitàries, i van poder definir pas a pas les seves diferents funcionalitats i acabats a través d'un configurador digital interactiu.
Així, Busquets, De Jong, Dest i Pjanic van optar per personalitzar el seu propi CUPRA Formentor, designat com a cotxe oficial del FC Barcelona i que disposa d'una àmplia gamma de set motors, incloent-hi dues variants híbrides endollables que arribaran al mercat en el primer trimestre d'enguany. Els jugadors també van tenir l'oportunitat de conèixer i customitzar les dues versions que existeixen en el mercat del CUPRA León, el primer vehicle híbrid endollable de CUPRA.
D’altra banda, entre els que es van decantar pel CUPRA Ateca van destacar Lenglet i Junior Firpo, mentre que Ter Stegen va optar per renovar el seu CUPRA Formentor amb la nova versió híbrida endollable de 245 CV.
Una aliança global
El FC Barcelona i CUPRA van anunciar el seu acord de patrocini l’agost del 2019 per a les següents 5 temporades. Una aliança estratègica que va més enllà d'un acord de patrocini tradicional i en el marc de la qual les dues marques col·laboraran en diferents accions de visibilitat i de màrqueting basades en els seus valors comuns.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç