El fitxatge de Xavi dispara les audiències digitals del FC Barcelona
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El retorn de Xavi al Camp Nou ha generat una gran expectació entre els socis i aficionats del FC Barcelona. En paral·lel a l’optimisme i la il·lusió que es va viure a la seva presentació, les xarxes socials del Club també han reflectit aquest sentiment, amb un creixement de les visualitzacions de vídeo i de les interaccions dels continguts publicats als seus canals digitals. Només la imatge gràfica de l’anunci del fitxatge ha generat 50 milions d’impressions.
A Instagram, ja s’han superat els 40 milions de visualitzacions de vídeo en ‘reels’, els continguts en format vertical que s’han popularitzat en aquesta plataforma. A més, cal sumar els 8,3 milions de reproduccions del vídeo d’anunci del fitxatge, i els prop de 9 milions dels vídeos que repassen la seva trajectòria com a futbolista o els seus pensaments sobre l’estil i la manera d’entendre el futbol. En total, per sobre dels 60 milions de visualitzacions si comptabilitzem tots els continguts des que es va anunciar la seva arribada.
Èxit de la imatge gràfica
Entre els continguts publicats aquests dies, destaca especialment la gràfica que es va fer servir per anunciar el fitxatge, on apareixia una imatge de Xavi de la seva etapa de jugador amb una altra com a entrenador. En total, només en els canals del FC Barcelona, aquesta imatge ha generat un total de 50 milions d’impressions, repartits entre els diferents comptes de Twitter (18,5 milions), Facebook (17) i Instagram (14,5).
𝑀𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟 X6VI pic.twitter.com/qtEM4xQboh
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) November 6, 2021
En el cas de TikTok, l’arribada de Xavi també ha tingut un impacte destacat. Només el vídeo de la seva sortida al terreny de joc al Camp Nou, el dia de la presentació, s’ha vist més de 16 milions de vegades en les primeres 48 hores. Si sumem la resta de continguts, la xifra s’enfila per sobre dels 20 milions de reproduccions.
A YouTube, destaca l’emissió en directe de la presentació de dilluns, amb més d’un milió de persones que van seguir-la pel canal oficial del Club, amb un pic de 108.000 usuaris concurrents en directe. Amb la resta de continguts publicats, com el viatge a Barcelona, els detalls de la presentació o el primer entrenament, les visualitzacions superen els 6 milions de ‘views’.
En el cas de Twitter, amb l’anunci del fitxatge del nou entrenador, es van incrementar x 4,5 les interaccions de mitjana dels principals comptes del Club. El post de l’anunci és el que ha generat més interaccions de la temporada, només per darrere de l’adeu de Messi.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç