El Barça i Spotify reben el Lleó de Bronze al Festival Cannes Lions 2023
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
L’èxit a tots els nivells de la campanya de MOTOMAMI impulsada pel FC Barcelona i Spotify encara ressona tres mesos després. Ara s’hi suma el reconeixement dels guardons més prestigiosos del món de la publicitat. El Festival Cannes Lions, que se celebra en aquesta ciutat francesa del 19 al 23 de juny, ha atorgat el Lleó de Bronze a aquesta campanya en la categoria musical de Fan Engagement i Community Building.
El jurat ha posat en valor la brillant idea de canviar -per al Clàssic masculí i femení de Lliga- el logotip de Spotify a la samarreta pel del disc MOTOMAMI de ROSALÍA, coincidint amb el primer aniversari de la publicació d’aquest àlbum que és ja una icona de la música contemporània.
Interaccions de rècord a les xarxes
Les imatges de les samarretes masculina i femenina del Barça amb el logotip de MOTOMAMI no només van fer la volta al món pels mitjans de comunicació més influents del planeta sinó que van aconseguir xifres rècord a les xarxes socials.
L’espot del cuidador de la gespa a qui se li escapa la talladora per dibuixar el logotip de MOTOMAMI a l’Spotify Camp Nou o el vídeo de la mateixa ROSALÍA reinventant el Cant del Barça són alguns dels exemples de continguts virals que van generar una gran expectació.
Els continguts digitals creats per a aquesta campanya van rebre 669 milions d’impressions, 56 milions d’interaccions i els vídeos van arribar als 243 milions de visualitzacions. A més, les cerques de MOTOMAMI i ROSALÍA a Spotify van augmentar més d’un 100% globalment i prop d’un 200% a l’estat espanyol, en comparació amb els dies anteriors al Clàssic.
Barça, Spotify, ROSALÍA: una combinació perfecta
A la campanya s’hi van sumar també celebritats de tot el món i per uns dies el web del Barça va respirar MOTOMAMI per tots els racons amb un desplegament de disseny espectacular.
Cal recordar també que amb motiu d’aquell Barça-Madrid es van posar a la venda dues col·leccions de samarretes exclusives amb el logotip de MOTOMAMI, i una de les quals, la que duia l’emblema en format fosforescent i que només comptava amb 22 unitats, es va esgotar en poques hores.
La combinació del millor club esportiu del món, el Barça, amb el servei d’àudio en streaming més popular del món, Spotify i l’artista global perfecta per connectar aquests dos universos, ROSALÍA, van construir una campanya creativa i audaç que ha dut el món de la música i de l’esport a una nova dimensió, desconeguda fins ara, i que ha aconseguit connectar amb les audiències com mai s’havia vist abans.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç