Ja està a la venda la ‘Càpsula Barça x Rolling Stones’, una col·lecció de roba lifestyle amb motiu del Clàssic
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El Clàssic de dissabte, en què el Barça lluirà a la samarreta l’emblema dels Rolling Stones, escalfa motors amb la sortida a la venda de la Càpsula Barça x Rolling Stones, la primera col·lecció de roba que Barça i Spotify llancen coincidint amb el canvi de logo en un Clàssic.
A aquesta col·lecció s'hi sumen les edicions limitades de la samarreta de partit que, després del procés de prevenda d’aquest diumenge, també es poden adquirir a través de la plataforma d’e-commerce del FC Barcelona -exclusivament en l’àmbit europeu- i físicament a les Barça Stores, uns espais en el quals durant els dies previs al Clàssic, en el fil musical, sonaran els temes dels Stones.
La Càpsula Barça x Rolling Stones és una col·lecció de roba lifestyle que permetrà mantenir en el dia a dia el record d’aquest moment tan especial que uneix futbol i música. Una col·lecció desenfadada per vestir amb comoditat i gaudir d’orgull culer i rocker.
Aquesta línia consta de les peces següents: samarretes de cotó amb coll rodó -en color blanc i negre- en format regular i oversized; una dessuadora de cotó amb caputxa i butxaques al davant; una jaqueta bomber; un gorro de color negre; una bufanda amb el text 'Start me up'; i una samarreta retro, inspirada en els models que lluïa el Barça a principis dels 60, època en què es van constituir els Rolling Stones.
D’altra banda, aquest dilluns també surt a la venda la FC Barcelona x The Rolling Stones Limited Edition, que consta de 1.899 samarretes de partit amb el logo dels Stones i la FC Barcelona x The Rolling Stones Signed Limited Edition, molt més exclusiva, que té només 22 unitats disponibles i que vindrà signada pels jugadors i les jugadores titulars del Clàssic masculí i del partit del femení del 5 de novembre. Ambdues col·leccions estan fabricades en qualitat Match, és a dir, amb el mateix teixit que les que utilitzen els jugadors i les jugadores en els partits.
A més d’aquestes peces també està disponible a l’e-commerce del Club l’edició limitada del vinil de ‘Hackney Diamonds’ amb motius blaugrana que fins ara estava a la venda de forma exclusiva al web dels Rolling Stones i que ja figura com a esgotat en aquesta plataforma.
Declaracions de Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting del FC Barcelona:
“La música i el futbol, de la mà de Spotify i dels Stones, viuran en el proper Clàssic un moment icònic i irrepetible. Per tant, immortalitzar aquesta simbiosi amb una col·lecció de roba és una idea que definitivament la nostra afició es mereix. Donarem vida, més enllà dels 90 minuts de partit, a una associació de la qual ens sentim molt orgullosos, que ha donat la volta al món i que ha sacsejat el món dels patrocinis esportius”.
Declaracions de Marc Hazan, Spotify VP Partnerships:
“És un honor per a Spotify cedir el nostre espai a la llegendària samarreta del FC Barcelona per celebrar els llegendaris Rolling Stones. Només Spotify podria portar els Rolling Stones a l’escenari global del Clàssic, un dels pocs escenaris on no han tocat encara!”.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç