Aquests han estat els programes més vistos de Barça One al 2024
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
Barça One es va estrenar a principis d’abril de 2024 i en pocs mesos s’ha fet un espai en els hàbits de consum audiovisual de bona part de l’afició culer. Uns documentals de primer nivell -amb accés a certes esferes de privacitat a les que cap altra plataforma del sector hi arriba-, tota l’actualitat del Club al detall, entrevistes d’anàlisi i en profunditat, entre d’altres continguts, en són els responsables.
Pel que fa a les preferències de l’audiència, aquest 2024 la sèrie més vista va ser “The Next Generation”, que en 4 capítols segueix la trajectòria del primer equip masculí al llarg la temporada 23/24, en un grup on pren gran protagonisme el talent jove. El documental amb més visualitzacions va ser “Orígens: Ronald Araujo”, en el que es descobreix la faceta més íntima del jugador des del seu Uruguai natal. L’entrevista en exclusiva més consumida va ser la de Hansi Flick i pel que fa als partits, el primer lloc de la llista en la categoria d’històrics és per al Barça-PSG de Lliga de Campions de la temporada 16/17; en la categoria d’enfrontaments en diferit s’endú el primer lloc el Mardid-Barça d’aquesta temporada; i pel que fa als emesos en directe va destacar en primera posició el Barça-Mònaco del mes d’agost, al Gamper.
Més enllà de docusèries, entrevistes i partits, el vídeopodcast amb més seguidors va ser el del President i l’esdeveniment en directe més seguit, el de la Gala del 125è aniversari des del Liceu. També es va colar com un dels espais més vistos de la plataforma el senyal en directe -24 hores- de les obres de l’Spotify Camp Nou.
Accessible a través d’Smart TV’s i aplicació mòbil per a Europa i tot el continent americà, Barça One ha fet des del primer dia una decidida aposta pels continguts en directe, amb la vocació de posar a l’abast de tothom l’actualitat del Club amb rigor. En aquests nou mesos ha emès més de 200 directes, entre els quals 80 partits -els del Barça Atlètic en exclusiva-, 33 entrenaments, 48 rodes de premsa, 21 esdeveniments especials –per exemple les celebracions de l’equip de futbol femení o les Assemblees de Socis i Sòcies-, i 40 programes de prèvia i post dels partits del primer equip masculí. Tots aquestes productes s’han ofert simultàniament en català, castellà i anglès, un esforç de producció que ha permès fer arribar els millors continguts sobre el Barça a un ventall d’audiència molt ampli.
Completen la llista de produccions 540 emissions del “Barça Notícies” i 43 pòdcasts entre els quals, el “Barra Lliure” i “La Llotja del 125”, entre d’altres.
Aquesta nodrida oferta de continguts fa de Barça One la millor plataforma de continguts audiovisuals del món sobre el FC Barcelona. Una OTT que enceta 2025 amb l’objectiu d’arribar a nous territoris, com el continent asiàtic, i amb una estrena rellevant, la sèrie de 3 capítols “Inside Barça 24/25” que debutarà aquest dilluns 6 de gener amb el primer episodi, anomenat “Hansi Flick | Construint el nou Barça”, en el que a través d’entrevistes en exclusiva amb l’alemany i amb Marc Casadó es repassen els primers mesos de la temporada del primer equip masculí, des del mes de juliol i fins a l'últim partit del 2024.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç