El Barça subhastarà articles de l’Spotify Camp Nou
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
Seguint el pla de memorabilia encetat ara fa un any, el Barça posarà a subhasta diferents productes relacionats amb l’Spotify Camp Nou. , D’aquesta manera, les taquilles utilitzades pels jugadors del Club a través dels anys, els punts de penal de l’Spotify Camp Nou, així com els , banderins dels córners i els escuts de davant de les banquetes entraran a una subhasta pública on tothom qui ho desitgi podrà endur-se a , casa un tros de la història del Barça i compartir-la amb les següents generacions. També podran adquirir-se les fotografies dels equips campions de las Champions League conseguidas pel club (1991-92, 2005-06, 2008-09, 2010-11, 2014-15) que hi havien al túnel de vestidor visitant i local de l'estadi culer.
Per a aquesta acció, el Barça ha unit forces amb Goldin, una empresa líder al sector de les subhastes amb la qual Club ja ha treballat anteriorment. Goldin té un historial de vendes notables de records del FC Barcelona i de futbol, inclosa la samarreta de Leo Messi del seu gol de la victòria contra el Reial Madrid al partit del Clàssic a l’abril del 2017, un cromo signat de la primera temporada de Lamine Yamal o un altre cromo del debut de Messi amb el Barça, entre altres objectes.
Goldin s’ha guanyat durant la seva trajectòria el reconeixement de ser un líder de confiança en cromos col·leccionables, records i objectes de col·lecció, i és una de les principals destinacions per a la fotografia antiga.
Com serà el procés?
El procés per poder accedir als diferents productes començarà el 23 de gener de les 10 a les 4 de la tarda (hora de Barcelona) i finalitzarà el 13 de febrer a les 4 de la matinada (hora de Barcelona). El mètode que s’utilitzarà serà el de licitacions i cada producte començarà amb un preu mínim i dependrà de les diferents propostes de les persones aspirants que determinaran el preu final de cadascun d’aquests.
Què és el projecte Memorabilia?
A l’inici de la temporada passada, el Club va engegar el projecte Memorabilia, posant objectes a la venda que apel·len al sentiment i la història del barcelonisme. En aquest sentit, es van posar a disposició dels socis i sòcies i afició blaugrana els seients de l’Spotify Camp Nou en tres acabats de disseny diferents i amb una varietat de preus per a totes les butxaques. També es van comercialitzar la gespa original extreta de l’Spotify Camp Nou en tres formats diferents, així com la xarxa original extreta de les dues porteries de l’Spotify Camp Nou en edició exclusiva, numerada i emmarcada en fusta.
Com a novetat, també es van posar a la venda una col·lecció de diamants ètics i sostenibles que neixen del carboni de la gespa de l’últim partit disputat a l’Spotify Camp Nou davant del RCD Mallorca, el 28 de maig del 2023.
Qui és Goldin?
Fundada el 2012 per l'estrella de l'èxit documental de Netflix 'King of Collectibles: The Goldin Touch', Goldin és un líder de renom internacional en cromos i objectes col·leccionables i records. Com a mercat de referència per als objectes de col·lecció més exclusius d'esports, cultura pop, entreteniment i història, la companyia estableix habitualment rècords per als records més cars mai venuts. Amb la confiança tant de col·leccionistes de tota la vida com de noves persones aficionades, la companyia ha obtingut més de mil milions de dòlars en vendes des del 2012, i el seu fundador, Ken Goldin, ha venut més de dos mil milions de dòlars en records al llarg de la seva il·lustre carrera de dècades. Goldin és el soci oficial de subhasta del Saló de la Fama del Bàsquet Naismith Memorial, l'Associació d'Antics Alumnes de Jugadors de Beisbol de les Grans Lligues i el Museu i Lloc de Naixement de Babe Ruth, jugador llegendari de beisbol dels New York Yankees.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç