El FC Barcelona ha estat reconegut amb el Premi Alimara Especial del CETT en la 40a edició dels Premis CETT Alimara Barcelona, organitzats per aquest centre formatiu en turisme adscrit a la Universitat de Barcelona, conjuntament amb B-Travel.
El guardó es va entregar en una cerimònia celebrada a Barcelona aquest dijous 27 de març i el va recollir el comissionat del 125è aniversari del FC Barcelona, David Carabén. El jurat concedeix el premi al Barça amb motiu del seu 125è aniversari “per la projecció internacional que el Club ha realitzat de Catalunya i de Barcelona com a destinació turística al llarg de la seva història i el seu compromís social.”
Paral·lelament a aquest reconeixement el CETT i el Barça Innovation Hub (BIHUB) treballen plegats en la creació del “Màster en Màrqueting i Gestió d’Esdeveniments Esportius”, que s’impartirà a partir de l’octubre del 2025 i que té com a objectiu formar professionals en la gestió de projectes que combinin els esports, l'entreteniment i el turisme.