Casa SEAT obrirà al públic aquest dimecres 23 d’abril l’exposició “Els Tresors Blaugranes”, una mostra que recopila alguns dels objectes més valuosos del Museu del FC Barcelona. La presentació d’aquesta mostra, realitzada aquest dimarts, el dia abans de l’obertura, a la seu corporativa del centre de Barcelona d’aquesta marca d’automòbils, ha comptat amb la presència de la jugadora del primer equip de futbol femení i ambaixadora de CUPRA, Alexia Putellas; amb el directiu del Club, Xavier Barbany; el director del Museu del FC Barcelona, Jordi Penas; i amb lgnasi Prieto, Chief Brand Officer de CUPRA.
“Els Tresors Blaugranes”, que es podrà visitar gratuïtament fins al 15 de maig, compta, entre d’altres objectes, amb les botes de Leo Messi amb les que va marcar el gol 5.000 del FC Barcelona; la Pilota d’Or de Luis Suárez (1960); i diversos trofeus aconseguits pels diferents equips del Club en competicions europees.
Aquesta iniciativa s’emmarca dintre de les accions de SEAT/CUPRA per commemorar el 125è aniversari del FC Barcelona, entre les quals també hi haurà l’emissió d’un episodi del videopòdcast de Barça One, “La Llotja del 125”, al mes de maig, des de les instal·lacions de Casa SEAT.