Derrota en l'última jornada a casa del líder de la lliga regular (3-0)
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
L'última jornada de la fase regular va ser d'infart a la Lliga Iberdrola, excepte per al Heidelberg-Volkswagen i el Barça CVB. Les canàries ja arribaven amb el primer lloc certificat, mentre les catalanes sabien del seu descens. Així, el duel va ser atractiu, i va deixar un 3-0 a favor de les favorites al títol.
Les locals van rotar a les seves jugadores, però les visitants es van veure superades en tot moment pel volum de joc del Heidelberg. Les blaugranes només entraven en partit per errors de les locals, una circumstància escassa en el primer set (25-11).
El segon set no va canviar de rumb, amb un el centre de la xarxa molt superior de les insulars, amb un Barça incapaç de desfer l'eficàcia del bloqueig contrari (25-12).
El tercer parcial va ser una mica més disputat gràcies al major encert català en atac, però aquesta millora no va ser suficient per a competir el final del set. El Heidelberg va apujar el nivell de servei i va demostrar fins al final perquè va com un tro cap al títol (25-20).
La Lliga Iberdrola va acabar en la seva fase regular amb el descens per als dos equips que van pujar, Madrid Chamberí i CVB Barça, i am un playoff format per Heidelberg, Menorca, Hidramar, Unicaja, Ocisa Haro, Sayre, Kiele, i Haris.
Ha estat un comiat de la màxima competició nacional, però també un reflex del creixement i esforç d’aquest equip. No ha estat el final que volíem, però aquest escut es defensa fins a l’últim punt, i ja estem pensant en treballar per tornar més fortes.
L'equip continuarà entrenant aquest final de temporada, amb el mateix objectiu que es va tenir des de l'inici: continuar millorant per a poder afrontar reptes ambiciosos en millors condicions l'any vinent.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç