Adolfo, 200 gols amb el Barça
Entra en un club selecte integrat només per cinc jugadors: Lozano; Ferrao; Wilde; Dyego; i, des d’ara, ell
Primer equip
Club
Socis
Entrades i Museu
Més enllà de la remuntada exprés per guanyar per 3-4 a Burela en l’últim sospir del partit, el gol de l’empat d’Adolfo a falta de 27 segons rematant al segon pal una assistència de Martel va ser el gol 200 del colomenc en partit oficial amb la samarreta del Barça. La setmana passada ho aconseguia Dyego, i aquesta Adolfo.
Aquest va ser el gol 2⃣0⃣0⃣ d'@Adolfitoo7 amb la samarreta del Barça pic.twitter.com/nc84j9xDZp
— Barça Futbol Sala (@FCBfutbolsala) March 30, 2025
En 9 temporades al Barça, Adolfo ha marcat 151 gols a la lliga, 28 a la Champions, 11 a la Copa d’Espanya, 7 a la Copa del Rei i 3 a la Supercopa. I ja és el cinquè màxim golejador de la història de la secció, només per darrera de Lozano (334), Ferrao (307), Wilde (247) i Dyego (201).
A nivell de partits jugats, Adolfo ja suma 390 participacions amb la samarreta del Barça i ocupa el tercer lloc del podi només per darrera de Dyego, amb 511 partits jugats, i de Lozano, amb 462.