16. A. Fernández

DAVANTER

xx-toni_fernandez
Toni Fernández, que pot jugar tant d’extrem com de davanter centre, és un jugador ràpid, mòbil i habilidós

Nascut a Rubí el 15/07/2008, Toni Fernández pot jugar tant d’extrem com de davanter centre i va aterrar al Club el juliol del 2018 procedent de l’Espanyol, en l’etapa aleví.

Amb 15 anys, i tot i ser cadet de segon any, ja va disputar la temporada amb el Juvenil B. En total va jugar 25 partits, 19 d’ells com a titular, i va marcar 9 gols, els mateixos que el seu cosí Guille Fernández.

Després de fer la pretemporada amb el primer equip sota les ordres de Hansi Flick, la temporada 2024/25 va debutar amb el Barça Atlètic sent Juvenil de primer any i es va convertir en un dels jugadors més joves de la història en marcar amb el Barça Atlètic. A més, el 4 de gener del 2025 va fer el seu debut oficial amb el primer equip en un partit de Copa contra el Barbastre. Ho va fer amb 16 anys, 5 mesos i 17 dies i, en aquell moment, va passar a ser el segon debutant més jove del segle XXI per darrera de Lamine Yamal.

Lloc de naixement
Rubí (Barcelona)
Data de naixement
15/07/2008

Totes les notícies

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut