Una bandana per recordar un Clàssic femení per a la història
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El proper dia 30, el Camp Nou viurà el primer Clàssic femení de la seva història, en el partit de quarts de final de la UEFA Women’s Champions League. A més de ser una data clau en el calendari esportiu per al Barça Femení, la cita vol ser una festa per a tots els culers. Serà la primera vegada que l’actual campió d’Europa i guanyador d’un triplet històric la temporada passada, jugarà a l’Estadi amb públic. Per aquest motiu, el Club ha volgut crear un article que serveixi de record per a tots els aficionats que podran viure i gaudir d’aquest esdeveniment, tant en directe com a través de la pantalla. Es tracta d’una bandana exclusiva, i d’edició limitada, que els culers poden adquirir online a través de l’e-commerce del Club i a la Barça Store del Camp Nou.
Així mateix, a través del seu disseny el Club ha volgut llançar un missatge en favor de l’empoderament de la dona, fidel al seu compromís amb l’esport femení. Per aquest motiu, jugant amb els colors blau i grana, a més d’incorporar la data del partit i la localització del Camp Nou, s’ha apostat per dibuixar una jugadora com a protagonista amb el símbol de Venus per reivindicar la importància de donar visibilitat a la dona en l’àmbit esportiu.
Un Clàssic de rècord
El dia 30 de març l’objectiu esportiu és classificar-se per a les semifinals de la competició, en què les blaugranes són les actuals campiones, però existeix un altre repte comú i unànime, el de batre un rècord d’assistència. I per això, les jugadores de Jonatan Giráldez necessiten que aquell dia les acompanyin tots els socis, sòcies, aficionats i aficionades.
Les grades del Camp Nou es vestiran també de gala i lluiran un mosaic amb què l’Estadi i l’afició podran mostrar també el seu suport a l’equip. Una afició que ha respost de manera contundent i que ha exhaurit ràpidament les primeres entrades que es van posar a la venda a dos mesos vista.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç