Tot a punt per lluitar per la Copa del Rei juvenil

Tot a punt per lluitar per la Copa del Rei juvenil

El Juvenil A blaugrana ha viatjat aquest dimecres a Badajoz després de completar un últim entrenament previ al duel de semifinals contra el Betis del dijous (18h)

El Juvenil A del Barça ja és a Villanueva de la Serena, província de Badajoz, preparat per a la disputa de la Final Four de la Copa del Rei juvenil. La competició es decideix entre aquest dimecres, quan es disputa la primera semifinal, i el diumenge, amb la final prevista per a les 12.00 hores. El Barça hi vol ser, però abans haurà de superar el Real Betis en la segona semifinal, que es disputarà aquest dijous a les 18.00 hores.

El conjunt dirigit per Juliano Belletti ha completat un últim entrenament a la Ciutat Esportiva Joan Gamper abans de viatjar a Badajoz. Abans de l’inici de la sessió preparatòria, el tècnic brasiler ha valorat com arriba l’equip i les virtuts del Betis, rival en la semifinal. La primera plaça per a la gran final sortirà del duel d’aquest dimecres entre el Real Zaragoza i la UD Las Palmas.

Cal recordar que el Barça ha arribat a la Final Four després de superar tres eliminatòries a partit únic casa, amb victòries contra la Real Sociedad (2-1), la Damm (1-1, 4-3) i l’Athletic Club (2-1).

Els blaugranes van viatjar a terres extremenyes amb 22 jugadors en l’expedició, amb diversos futbolistes del Juvenil B completant la llista.

Tant la semifinal contra el Betis com la hipotètica final del diumenge (12h) es podran seguir en directe a Barça ONE, i també a Esport3 i Rfef.tv.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut