Noia Freixenet – Barça: L’hora de reivindicar-se
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El Barça disputarà el segon duel d’aquesta setmana a l’Ateneu de Sant Sadurní (16.10 hores, La Xarxa) amb ganes de seguir augmentant el nivell per afrontar els Play-offs en un bon moment de joc i de forma. Els blaugranes, que van guanyar el passat dilluns al Parlem Calafell en l’últim segon (3-2) volen seguir invictes a la competició domèstica, quan només resten 4 jornades per acabar la fase regular.
Abans del duel, el tècnic blaugrana ha volgut elogiar la tasca dels seus homes a la lliga regular afirmant que “l’equip està fent una feina brutal, els jugadors s’ho estan deixant tot, si que és veritat que hem patit alguns partits, però també són duels molt complicats de remuntar i ho hem fet. Portar tants partits sense perdre és un fet per remarcar”.
Marc Grau creu que “el Noia és un gran rival, hem perdut els últims dos partits contra ells. Hi anem amb moltes ganes, volem fer un gran joc i reivindicar-nos en aquest sentit. Anem a la pista del Noia a guanyar i a seguir en aquesta bona dinàmica que portem a l’OK Lliga”.
Serà el cinquè duel de la temporada entre els dos conjunts
El Noia Freixenet arriba al duel després d’haver disputat l’anada dels quarts de final de Champions a la pista del Trissino amb victòria (1-2), aquest passat dijous. Els de Cortijo van ser capaços de superar els blaugranes en el partit de la fase de grups de la competició europea disputat a l’Ateneu (3-2) i també en el duel de quarts de final de la Copa (2-0). Per tots aquests motius, els de David Cáceres afronten el cinquè duel de la temporada contra el conjunt del Cava (fins al moment, 2-2) amb més motivació que mai. Abans d’iniciar la jornada 23, el Noia Freixenet és setè a la classificació, amb 33 punts, tan sols dos per sobre del Pas Alcoi, que ara mateix és vuitè i, per tant, seria el rival del Barça als quarts de final del Play-off.
Ignacio Alabart, l’única absència blaugrana
Els de David Cáceres volen recuperar les bones sensacions fent un bon partit i reivindicant-se davant d’un rival que aquesta temporada ha aconseguit plantar-los cara. El tècnic blaugrana podrà comptar amb tots els jugadors disponibles a excepció d’Ignacio Alabart, que encara persisteix amb molèsties a la zona del maluc, després d'un primer tractament conservador de dues setmanes. Per aquest motiu s'ha pres la decisió d'allargar el temps de baixa entre 4-6 setmanes més per assegurar el retorn a la competició en les condicions més òptimes. Els àrbitres del duel seran Rubén Fernandez i Daniel Villar.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç