La nova samarreta blaugrana expressa la passió per Barcelona i s'inspira en els característics blocs de l'Eixample
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
Barcelona i el Barça mantenen una relació que es remunta als 120 anys que complirà l’entitat blaugrana el proper mes de novembre, una associació que és una passió i un orgull compartit. Per a Barcelona i Catalunya, el Barça és un actiu que dona a conèixer la ciutat i el país arreu del món. Si l’any passat eren deu franges que representaven els deu districtes de la ciutat, la samarreta de la propera temporada tornarà a inspirar-se en Barcelona, en concret, en els característics blocs de l’Eixample, representats en els quadres blaus i grana que distingeixen la nova equipació del Barça 2019/20. El disseny escollit de la samarreta representa una gran novetat, ja que passa de les ratlles als quadrats per primera vegada a la història.
Les noves equipacions estaran a disposició del públic a partir de demà 4 de juny en totes les Barça Store i en els canals de distribució habituals de tot el món. A més de la samarreta, les equipacions es completen amb pantalons curts blaus i mitgetes blaves amb una línia vermella a la vora.
Per primera vegada a la història també es posarà a la venda la samarreta del Barça Femení, que des de la temporada passada té un patrocinador propi, Stanley, i que estarà disponible a les Barça Store a partir de la primera setmana de juliol, quan es farà un presentació oficial d’aquest model específic que llueixen les jugadores al primer equip femení.
La senyera guanya visibilitat
Una altra de les novetats de la nova samarreta és la ubicació de la senyera, un element que el Barça incorpora en la seva equipació, habitualment a la part del darrere del coll, però que en aquesta ocasió ocupa la part davantera, que té forma de V, i d’aquesta manera guanya considerablement en visibilitat.
Així com no hi ha una sola manera de lluir els colors blaugrana, el talent tampoc es pot limitar, i per aquest motiu el llançament mundial de la nova samarreta per part del Barça i Nike s’acompanya d’una campanya que pren com a lema “el talent no té una sola forma” i que vol ser un tribut a aquests talents que impulsen el progrés i la creativitat, i que uneixen Barcelona i el Barça com ‘més que un Club’ amb la forma de l’Eixample com a punt de partida. L’Eixample és el districte més poblat de Barcelona, on es troben algunes de les avingudes i carrers més importants de la ciutat i punts d’interès turístic, i està format per blocs d’edificis que formen una quadrícula, un projecte dissenyat per l’enginyer i urbanista Ildefons Cerdà.
Els quadres trenquen amb la forma establerta tradicional, perquè el Club mai abans havia repartit els colors blaugrana que l’identifiquen més enllà de les franges, més amples o més primes, o fins i tot verticals o horitzontals, com la samarreta de l’exitosa temporada 2015/16. La campanya també fa referència a la visió innovadora que recorda la frase d’un català universal com Antoni Gaudí: “Si no s’ha fet abans, és la millor raó per fer-ho”.
El talent, la innovació, el progrés i la creativitat són signes distintius que el Barça i Barcelona tenen en comú. L’esport, la tecnologia, la gastronomia, la música, l’art... La ciutat és un ‘hub’ de talent, un talent que no té una sola manera d’expressar-se i que no té una forma definida. Al Barça, el talent és divers i multidisciplinari, va més enllà del futbol, de l’esport, del gènere o de l’edat i per això el talent s’expressa en el primer equip de futbol, el primer equip de futbol femení, en els quatre esports professionals que es juguen al Palau Blaugrana, en el futbol formatiu de la Ciutat Esportiva i també en l’aposta per la innovació o en la cultura.
Tots els esports professionals representats
La campanya de presentació de la nova equipació blaugrana també inclou per primera vegada representants de tots els esports professionals del Barça i també del Barça Femení. El talent esportiu del Barça està representat per Messi, Piqué, Busquets i Sergi Roberto (primer equip); Lieke Martens, Alexia i Vicky Losada (Barça Femení); Riqui Puig (Barça B), Pierre Oriola (bàsquet), Víctor Tomàs (handbol), Ignacio Alabart (hoquei patins) i Ferrao (futbol sala).
"Aquesta samarreta és nova i emocionant", reconeix Gerard Piqué, un dels capitans del FC Barcelona. "Té un disseny diferent, però representa perfectament el Club i el vincle tan especial que hi ha entre el Barça, els seus aficionats i les persones que són el pulmó de la ciutat".
La campanya de Nike per al llançament de la nova samarreta de quadres inclou diferents persones que gràcies al seu talent contribueixen al progrés de la ciutat i la comunitat. Entre ells hi són les científiques Laura Soucek i Marie Beaulie, la investigadora Diana Ballart, l’artista Albert Barqué, la banda de trap SamxSen, la jove xef Carlota Claver, la fotògrafa Berta Vicente i l’artista Candela Capitán.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç