El FC Barcelona i Oppo renoven el seu acord de patrocini per a les properes tres temporades

El FC Barcelona i Oppo renoven el seu acord de patrocini per a les properes tres temporades

Per celebrar l’ampliació de l’acord de patrocini, el FC Barcelona i OPPO llancen una nova edició limitada de l’‘smartphone’ OPPO Reno FC Barcelona Edition

El FC Barcelona i OPPO han anunciat avui la renovació del seu acord de patrocini, pel qual la marca de smartphones continuarà sent Global Partner de l’entitat blaugrana durant les properes tres temporades, fins al 30 de juny del 2022. Així mateix, per celebrar aquesta nova aliança, han presentat l’edició limitada del telèfon OPPO Reno FC Barcelona Edition, que incorpora els colors blaugrana en el seu disseny i diferents funcionalitats pensades per als aficionats del Club.

La renovació de l’acord s’ha presentat avui en un acte celebrat a la Sala Roma del Camp Nou, que ha comptat amb la presència de Josep Pont, membre de la Junta Directiva responsable de l’Àrea Comercial del FC Barcelona, i Alen Wu, Global Vice President, President of Overseas, d’OPPO,  entre altres representants de les dues entitats. Un esdeveniment que ha girat a l’entorn del concepte El color dels miracles, i on també ha participat l’exfutbolista brasiler i ambaixador del Barça Juliano Belletti.

L’ampliació de l’aliança entre el FC Barcelona i OPPO ha estat possible gràcies a l’estreta i exitosa cooperació assolida per ambdues entitats en els passats quatre anys i s’emmarca dins l’objectiu del Club de buscar de manera proactiva partners alineats amb els valors i la filosofia que defineixen la seva marca. Així mateix reforça la seva estratègia d’establir aliances que li permetin continuar sent líder, no només dins els terrenys de joc, sinó també en l’àmbit del patrocini i el màrqueting esportiu.

Fruit d’aquest acord, el FC Barcelona i OPPO col·laboraran en diferents àmbits com ara branded content en canals digitals per apropar ambdues entitats al públic i generar més engagement amb els seguidors blaugrana, i publicitat de televisió, entre d’altres. D’aquesta manera OPPO obtindrà, a més, visibilitat durant els partits del primer equip al Camp Nou.

L’última tecnologia amb els colors blaugrana

El FC Barcelona i OPPO han celebrat la renovació de l’acord amb el llançament de l’edició limitada de l’OPPO Reno FC Barcelona Edition, que sota l’objectiu de combinar la tecnologia amb l’art, proposa un smartphone de disseny innovador inspirat en les banderes que onegen al Camp Nou, amb els colors blaugrana i el logo del Club com a protagonistes, juntament amb els últims avenços tecnològics desenvolupats per la marca xinesa.

Entre les seves funcionalitats, el telèfon destaca per la seva pantalla panoràmica i per les seves prestacions fotogràfiques, amb una càmera amb un zoom híbrid de deu augments, que permet una gran precisió a l’hora de capturar imatges, així com pel seu Mode Ultra Nocturn 2.0, que ofereix una gran nitidesa fins i tot en moments amb poca llum, entre d’altres. El telèfon compta, a més, amb un software que inclou fons de pantalla i icones exclusives customitzats blaugrana, així com tons de trucada que inclouen l’himne del Club i els sons de l’Estadi.

Des del 2015, quan va iniciar la seva relació amb el FC Barcelona, OPPO ha llançat quatre edicions especials Barça dels seus telèfons intel·ligents: una versió el 2015, una altra el 2016 i dues més el 2017. A aquestes s’hi suma ara el nou OPPO Reno FC Barcelona Edition per commemorar l’inici d’una nova etapa junts.

Declaració de Josep Pont, membre de la Junta Directiva i responsable de l’Àrea Comercial del FC Barcelona

“L’aliança entre el FC Barcelona i OPPO es va iniciar ara fa quatre anys, basada en uns valors, uns objectius i una filosofia compartits. Per aquest motiu, avui m’enorgulleix poder anunciar la renovació del nostre acord de patrocini i donar inici a una nova etapa conjunta, en què puguem continuar treballant en nous projectes per generar experiències úniques i innovadores que ens permetin apropar-nos als nostres fans a tot al món”. 

Declaració d’Alen Wu,  Global Vice President, President of Overseas Business d’OPPO  

“Ens enorgulleix poder ampliar la nostra col·laboració amb el FC Barcelona. Una aliança com la que tenim demostra per què el Barça és ‘Més que un Club’ i OPPO és més que una companyia de smartphones. El mercat europeu és una regió integral per a OPPO, on estem creixent. Sabem que, per fer-ho, necessitem connectar amb els nostres usuaris. I avui, això passa per onejar els colors blaugrana, els ‘colors dels miracles’”.

 

Juliano Belletti, ambaixador del FC Barcelona
Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut