Leo Messi protagonitza la campanya commemorativa dels 25 anys de la Fundació Barça
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El capità del primer equip del FC Barcelona, Leo Messi, protagonitza el vídeo principal de la campanya commemorativa dels 25 anys de la Fundació Barça, que s’ha llançat avui a través de diversos canals on line i off line. Amb el missatge principal fet a partir de la frase feta: “Què ha fet avui el Barça?”, s’explica la tasca que porta a terme cada dia la Fundació del Barça amb la imatge d’un Camp Nou buit per simbolitzar que els dies que no hi ha partit també el Barça continua actuant, però en aquest cas en l’àmbit social, donant valor al Més que un club.
Pel que respecta a la part gràfica, la campanya ha utilitzat la superposició de fotografies de diferents jugadors del primer equip masculí i femení amb fotos de la tasca diària de la Fundació, fet que reforça la idea que Fundació i Club són parts d’una mateixa cosa.
Aquest any la Fundació Barça celebra els seus 25 anys i vol aprofitar per donar a conèixer la seva tasca social a través d’aquesta campanya i d’altres accions que es duran a terme durant tot l’any. Des de la posada en marxa del nou pla estratègic de la Fundació, ara fa tres anys, s’han establert tres línies d’actuació: Prevenció de la Violència, Inclusió Social i Accés a l’Educació. A partir de les quals es porten a terme set programes, entre els quals destaquen: Prevenció del Bullying i de la Violència Juvenil, Refugiats i Migrants i Benestar Pediàtric.
La implicació dels jugadors del primer equip amb la Fundació no només es realitza en temes com les visites hospitalàries de Nadal, sinó també amb l’aportació del 0,5% del seu salari i dels tècnics professionals. En el cas de Leo Messi també amb la col·laboració directa amb la seva Fundació i amb el projecte del Pediatric Cancer Center, del qual és un dels principals promotors.
D’altra banda, el Club destina el 0,7% dels ingressos a la Fundació, fet que fa partícips als seus socis en la tasca que cada dia porta a terme la Fundació Barça en 58 països del món, 85 localitats de Catalunya i que beneficia més d’1,6 milions de nens i nenes.
Durant les pròximes setmanes es difondrà a través de les xarxes socials del Club i en diversos mitjans de comunicació on line i off line.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç