El FC Barcelona i FBS signen un nou acord de patrocini global
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El FC Barcelona i FBS han signat un nou acord de patrocini d’àmbit global, amb què el broker especialitzat en el mercat de divises Forex es converteix en el nou Official Trading Partner del Club fins al 30 de juny del 2024. Es tracta d’una aliança amb la qual el Barça reforça la seva estratègia comercial en l’àmbit global, amb l’objectiu de consolidar la seva expansió internacional que li permeti seguir sent una entitat de referència tant dins com fora dels terrenys de joc.
L’acord s’ha oficialitzat amb un acte celebrat al Camp Nou, que ha comptat amb la participació de Josep Pont, membre de la Junta Directiva responsable de l’Àrea Comercial, i de Juliano Belletti, exjugador i actual ambaixador del Barça, juntament amb Ali Heder, Chief Marketing Officer d’FBS. Durant l’acte, s’ha fet entrega de la samarreta de la temporada 2019/20 al representant d’FBS.
En el marc d’aquesta aliança, el FC Barcelona i FBS tenen previst posar en marxa diferents iniciatives de manera conjunta amb l’objectiu d’oferir experiències úniques als seus seguidors arreu del món tant en l’àmbit online com offline. Entre aquests projectes, s’inclouen la creació de branded content per apropar ambdues entitats al públic i generar un engagement més gran amb els seguidors blaugrana, així com la presència d’FBS en els LED del Camp Nou els dies de partit, entre d’altres.
Aquest nou acord s’emmarca, dins l’estratègia global d’expansió del FC Barcelona, basada a buscar els millors acords possibles en cada una de les diferents categories de partners, que permeti continuar fent créixer el projecte Barça i que sigui sent una referència, no tan sols dins dels terrenys de joc, sinó també en els àmbits del màrqueting i el patrocini esportiu.
FBS és un broker de Forex online internacional que ofereix productes financers com divises, metalls preciosos, CFD i stock trading. La companyia va iniciar la seva trajectòria el 2009 i destaca pels seus serveis adaptats a les diferents demandes dels seus clients. L'objectiu és transformar la manera tradicional d’enfocar les inversions, facilitant l’entrada en aquest tipus d’operacions a tothom.
Declaracions de Josep Pont, directiu responsable de l’Àrea Comercial del FC Barcelona:
“Ens complau poder anunciar aquest nou partnership amb FBS, una marca líder en el sector Forex. Es tracta d’una aliança que ens ajudarà a seguir creixent i avançant en un projecte únic com el del FC Barcelona i a consolidar la nostra estratègia d’expansió comercial a nivell global, contribuint així que el Barça continuï sent una referència, no tan sols pel seu estil de joc, reconegut a tot al món, sinó també en l’àmbit del patrocini i el màrqueting esportiu”.
Declaracions d’Ali Heder, Chief Marketing Officer de FBS :
“L’acord amb el FC Barcelona és un nou capítol molt emocionant per la història d’FBS. Els nostres objectius mutus destaquen per tenir en comú l’ambició: igual que el FC Barcelona lluita per ser l’equip número 1 al món del futbol, FBS té com a objectiu assolir el lideratge global i esdevenir un sinònim d’èxit en inversions online.
Creiem que aquest patrocini ajudarà a ambdues parts a anar encara més lluny i ser protagonistes en nous àmbits. Actualment, FBS està preparant importants iniciatives de promoció i projectes de responsabilitat social. I és que, com a experts en inversions, sabem que totes aquelles accions implementades amb passió i amb el suport d’aliats potents són les que assoleixen els millors resultats”.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç