El Barça col·labora amb el seu ‘partner’ xinès Taiping Life Insurance per donar 30.000 mascaretes al Departament de Salut
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El FC Barcelona, a través de la seva Fundació, lliurarà al Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya un total de 30.000 mascaretes que han estat donades per la companyia d’assegurances xinesa Taiping Life Insurance, partner regional del Club. Així, les autoritats sanitàries distribuiran aquestes mascaretes en funció de les necessitats que considerin oportunes amb l’objectiu d’ajudar a lluitar contra la propagació del coronavirus.
Es tracta de mascaretes d’us diari per a personal no sanitari que han estat fabricades a la Xina, que aquesta setmana han arribat a Barcelona, i que es destinaran a residències geriàtriques. Aquesta acció és una nova mostra de la vocació de servei del FC Barcelona, que des del primer moment s’ha posat al servei de les autoritats sanitàries per complir i fer complir totes les seves indicacions, recomanacions i ordres per combatre el contagi d’aquest virus i pal·liar-ne les afectacions tant com sigui possible. El Club, a més, s’ha mobilitzat a través de la seva Fundació per ajudar en tot el que sigui possible en aquesta crisi, tant en l’àmbit local com internacional.
Per la seva banda, Taiping, un cop la situació a la Xina va millorar, es va posar en contacte amb el Barça amb l’objectiu de poder prestar la seva ajuda i ajudar a contenir el virus, que segons les últimes estimacions ja ha afectat més de 500.000 persones arreu del món i ha causat més de 27.000 morts.
A l’inici de l’emergència sanitària, quan la Xina se situava com un dels països més afectats i amb més contagis, el FC Barcelona va voler mostrar el seu suport al poble xinès amb una acció solidària abans del partit de Lliga contra el Getafe el 15 de febrer passat, quan els jugadors d’ambdós equips van saltar al terreny de joc acompanyats pels nens i nenes de la Penya Dracs Units Xinesos pel Barça, que lluïen una samarreta amb el missatge: Stronger Together (‘Units, som més forts’) i amb l’escrit en xinès, 中国加油, que significa ‘Ànims, Xina’. Com a part de la mateixa acció, al centre del camp es va desplegar una lona on també s’hi podia llegir el lema de l’acció en anglès i xinès.
El FC Barcelona i Taiping Life Insurance van anunciar el mes de febrer passat el seu acord de patrocini, amb què la companyia d’assegurances xinesa es convertia en partner regional del Club durant tres anys i mig. Així mateix, en el marc de la campanya duta a terme al Camp Nou sota el lema Stronger Together, la companyia amb seu a Xangai també va voler expressar el seu suport a la població afectada pel coronavirus a través d’un missatge de solidaritat emès durant el partit a través dels suports de led virtuals.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç