El FC Barcelona amplia a tot Europa l'abast de la seva plataforma d''e-commerce' oficial de productes de la Barça Store del Camp Nou
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El FC Barcelona fa un nou pas endavant en la seva estratègia comercial i digital i llança la seva plataforma pròpia de comerç electrònic a la resta d’Europa i, després de la seva posada en marxa al territori espanyol el 7 de maig passat, el Club ‘obre’ ara el seu e-commerce de la Barça Store del Camp Nou en una trentena de països més. Així, s’amplia el mercat dels aficionats culers que tindran l’oportunitat d’adquirir un amplíssim ventall de productes de marxandatge del Barça, juntament amb una sèrie de col·leccions exclusives només disponibles en els punts de venda directament gestionats per l’Entitat.
Després de l’excel·lent acollida per part dels socis i sòcies locals, la plataforma estarà disponible a partir d’avui a França, Alemanya, Itàlia, el Regne Unit, Portugal, Àustria, Bèlgica, Grècia i Holanda, així com als països escandinaus, entre d’altres. Tot amb uns terminis d’entrega d’entre 3 i 5 dies feiners. A través de l’enllaç store.fcbarcelona.com els aficionats blaugrana a Europa tindran l’oportunitat de sentir-se més a prop del Club, ja que, a més de les equipacions oficials dels primers equips de futbol i dels esports professionals, també tindran a la seva disposició accessoris, edicions limitades i complements. Entre aquestes, les col·leccions exclusives 100% Barça, amb propostes també per a nen i dona, com la col·lecció ‘Gallina de Piel’, que ret homenatge a la figura de Johann Cruyff, o la ‘Clàssica’ que recupera els dissenys d’algunes de les equipacions més emblemàtiques de la història del FC Barcelona.
Així mateix, els aficionats blaugrana que ho desitgin també podran personalitzar les seves samarretes amb elements exclusius, com lletres amb la tipografia pròpia del Barça, la FC Barcelona Play, que utilitzen tots els esports professionals i que els jugadors del primer equip llueixen al seu dorsal en partits amistosos, de Copa del Rei i Lliga de Campions, així com una edició de la samarreta de la Champions League o la samarreta amb el pegat de campió de la Lliga 2018-2019, disponible únicament en els punts de venda gestionats pel Club.
Precisament, en aquestes dues primeres setmanes de funcionament en el territori espanyol, els productes més sol·licitats han estat els de les col·leccions exclusives, juntament amb el conjunt de nens de la primera equipació i la samarreta de joc de la UEFA Champions League, amb tots els distintius oficials.
Una clara aposta per l’expansió del ‘retail’
El nou canal de venda en línia és un dels elements clau dins el nou ecosistema integrat de productes i serveis digitals Barça, posats en marxa en el marc de l’aposta del Club per un canvi de paradigma en la seva estratègia digital. Una nova estratègia amb un enfocament Fan-Centric, a través del qual es busca apropar encara més el Club a tots els seus aficionats arreu del món, tenint en compte que dels 350 milions de seguidors que té el Barça actualment a les xarxes socials, tan sols 4 milions a l’any tenen l’oportunitat de visitar el Camp Nou, el Barça Experience i el Museu o les Barça Stores, mentre que la gran majoria no arribarà a visitar mai la ciutat de Barcelona.
El Club va recuperar el 2018 l’explotació dels seus drets de marxandatge i retail, fins aleshores en mans de FCB–Merchandising, una empresa 100% propietat de Nike. Des d’aleshores, el FC Barcelona va assumir-ne directament la gestió i explotació del negoci creant la societat Barça Licensing & Merchandising (BLM), amb l’objectiu de poder controlar de manera directa les més de 7.000 referències de productes oficials llicenciats a escala internacional que té i consolidar així la seva expansió global.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç