El Camp Nou recorda les víctimes de la Covid-19
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El retorn del futbol al Camp Nou ha vingut acompanyat de moltes emocions. Tot i trobar-se en un estadi completament buit d’aficionats, els jugadors -que lluïen un braçal negre en senyal de dol- han viscut una nit que difícilment oblidaran.
D’una banda, perquè instants abans de l’inici de partit s’ha guardat un emotiu minut de silenci en memòria a totes les víctimes de la Covid-19. Mentre ha durat, ha sonat també ‘El Cant dels Ocells’ interpretat per músics del Liceu en una imatge que s’ha projectat també a través dels vídeomarcadors del Camp Nou.
L’afició, ‘present’ tot i no ser-hi
Minuts abans d’aquest moment, els jugadors també han pogut sentir l’escalf de l’afició cantant a cappella l’himne del Barça, que s’ha emès també a través dels videomarcadors de l’Estadi. D’aquesta manera, en una acció promoguda pel Club i la companya de comunicacions Viber (la plataforma on els usuaris havien de pujar els seus vídeos cantant l’himne), molts dels fans d’arreu del món han estat ‘presents’ al Camp Nou donant suport als futbolistes en un dia tan assenyalat com aquest.
Tot i jugar-se a porta tancada, el Camp Nou s’ha posat guapo per celebrar la tornada del futbol. Pel que fa a la graderia, a primera lateral s’ha col·locat un mosaic posant fundes a les butaques buides en el qual s’hi ha llegit Aquí juguem tots, el lema de la campanya que impulsa el Club i que resumeix el que aquests dies viu la nostra societat.
Als córners del lateral de primera graderia també hi ha hagut uns espais en els quals s’han col·locat pancartes i banderes amb missatges d’ànims i suport que han cedit els membres de l’Espai d’Animació (al Gol Nord) i de les penyes (al Gol Sud). A més, darrere de les porteries s’han estès dues grans lones -visibles també a la retransmissió televisiva- amb els missatges següents: Més que un club (Gol Nord) i Aquí juguem tots (Gol Sud).
Per acabar, molts dels fans d’arreu del món també han estat ‘presents’ a través de la U televisiva, la pantalla de led que voreja en el perímetre de la gespa. Aquest espai dedicat a la visibilitat dels patrocinadors del Club ha acollit una interessant iniciativa impulsada per CUPRA, global partner del FC Barcelona, que demanava als seus seguidors que enviessin fotografies animant el Barça per poder estar ‘presents’ en els partits a porta tancada del Camp Nou. Més de 25.000 aficionats van enviar a la firma automobilística les seves imatges, en una iniciativa que es repetirà també en els propers enfrontaments de Lliga al Camp Nou.
El dia del Barça-Atlètic juguem tots
Cal recordar que, de cara al Barça-Atlètic de Madrid del proper dia 30, el FC Barcelona ha impulsat la campanya ‘Aquí juguem tots’ que permetrà a tots aquells culers que ho desitgin estar presents a l’Estadi d’una manera simbòlica a través d’una samarreta personalitzada amb el seu nom que es col·locarà en un seient de la 1a graderia i que, posteriorment, rebran per correu acompanyada d’una gigafoto que permetrà trobar-se en el camp i que podran compartir a través de les xarxes socials.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç