El FC Barcelona debuta a la plataforma líder en estil de vida de la Xina
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El FC Barcelona continua expandint la seva empremta digital a la Xina amb el llançament d'un compte oficial a la plataforma líder en estil de vida de la Xina, Xiaohongshu. En aquest sentit, el Barça és el primer club esportiu europeu a tenir presència oficial a la plataforma i connectar amb els seus més de 100 milions d'usuaris actius mensuals, la majoria dels quals són millennials.
La col·laboració amb Xiaohongshu acostarà més que mai als aficionats xinesos al Barça a través de contingut exclusiu basat en l'estil de vida i centrat en la rica cultura de Barcelona. La presència del FC Barcelona a la plataforma també ajudarà al Club a arribar a una nova generació d'aficionats de la Generació Z a la Xina i enfortirà la seva relació amb les dones culers. Aquesta última incorporació se suma a la sòlida presència digital del FC Barcelona a la Xina, que ha acumulat més de 14 milions de seguidors a Weibo, Douyin, WeChat i Toutiao.
El llançament es produeix immediatament després dels frames i stickers llançats recentment pel Barça a Meitu XiuXiu, descarregats més de 8 milions de vegades durant la primera setmana. Aquestes últimes iniciatives reforcen el compromís del Club en millorar contínuament l'experiència digital dels seus 34 milions d'aficionats a la Xina, molts dels quals mai visitaran el Camp Nou en persona. D'aquesta manera, es fan ressò de l'estratègia digital més àmplia del FC Barcelona, centrada a enfortir la connexió del Club amb els seus fans a través de la creació de contingut atractiu i localitzat en formats innovadors.
Sobre Xiaohongshu
Amb la missió d'"inspirar vides", Xiaohongshu és una plataforma d'estil de vida que inspira les persones a descobrir i connectar-se amb una varietat d'estils de vida diversos. Milions d'usuaris mostren les seves experiències a la plataforma diàriament, des de cosmètica i bellesa fins moda, menjar, viatges, entreteniment, fitness i cura infantil, que cobren vida visualment a través d'una varietat de formats que inclouen fotos, text, vídeos i livestreaming. La innovadora plataforma integra el contingut autèntic compartit per la seva comunitat amb el comerç, convertint-se ràpidament en una de les destinacions més populars per prendre decisions sobre estil de vida.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç