El talent jove protagonitza la REVISTA BARÇA digital
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
Els socis i sòcies del FC Barcelona reben avui un nou número de la REVISTA BARÇA en format digital a través del butlletí Infosocis que dedica la seva portada i el tema central a la nova generació de futbolistes del primer equip que amb el seu talent, ambició i joventut estan destinats a ser present i futur del Club, que ja són un dels grans actius del Club i que estan renovant les il·lusions dels culers.
Són una fornada de 14 jugadors entre els 17 i els 22 anys que s’entrenen a les ordres de Ronald Koeman, integrada per Pedri, Ansu Fati, Araujo, Dest, Riqui Puig, Mingueza, Eric Garcia, Yusuf Demir, Iñaki Peña, Nico González, Arnau Tenas, Balde, Gavi i Collado. Són jugadors majoritàriament que s’han format a la Masia i que es caracteritzen per jugar de manera natural amb un estil Barça amb el qual han crescut. El reportatge analitza la gènesi d’aquesta fornada tan prometedora i repassa la trajectòria i els perfils esportius de cadascun d’aquests joves, cridats a renovar la il·lusió dels culers, i inclou un vídeo del making of de la sessió fotogràfica.
Els 14 protagonistes, vestits per a l’ocasió amb les col·leccions de moda urbana de Barça Licensing Management (BLM) que es poden trobar a les Barça Store, van posar junts per a la fotografia que s’ha utilitzat per fer la composició de la portada de la REVISTA BARÇA amb el Camp Nou de fons, l’escenari dels somnis d’aquests nois que somien a marcar una època al Club.
Aquesta nova edició, la número 108, també dedica unes pàgines especials a un d’aquests jugadors, el canari Pedri, que va tancar una primera temporada al primer equip espectacular, amb rècords de precocitat, una destacadíssima actuació a l’Eurocopa i als Jocs Olímpics de Tòquio, on va guanyar la medalla de plata.
Seguint amb el primer equip, la REVISTA BARÇA també es fa ressò de les arribades dels nous fitxatges d’aquesta temporada, Depay i Luuk de Jong. Un dels articles analitza les noves vies ofensives i els mecanismes d’atac que permet explorar l’equip de Koeman i també es dedica un espai a recordar el llegat inesborrable en el temps i l’empremta inoblidable que ha deixat el pas de Messi pel Barça.
Alexia, reina d’Europa
El nomenament d’Alexia Putellas com a millor jugadora de futbol d’Europa és també un dels temes destacats. En una entrevista en profunditat, la capitana de l’equip se sincera sobre la seva eclosió esportiva, sobre l’evolució del futbol femení a casa nostra i s’atreveix a respondre quins són els propers reptes d’un equip que va a velocitat de creuer. El relleu a la banqueta amb Jonatan Giráldez com a nou entrenador i l’ingrés d’un grup de noies com a residents de la Masia són també alguns dels continguts del bloc femení d’aquest número.
La inspiració i el simbolisme de les noves equipacions esportives de la temporada centra un altre dels reportatges. L’escut del Club, l’empoderament de la dona i els joves talents del disseny barceloní han estat les claus d’unes indumentàries renovadores, que no han deixat ningú indiferent. Aquestes samarretes amb missatge s’emmarquen en la nova campanya que explica les raons per les quals el Barça es considera ‘més que un Club’.
En l’àmbit poliesportiu, la REVISTA BARÇA se centra, entre d’altres assumptes, en les incorporacions dels nous tècnics Antonio Carlos Ortega a l’equip d’handbol i Jesús Velasco al futbol sala; en el botí dels blaugranes en els Jocs Olímpics i Paralímpics amb menció especial per a l’atleta Yulimar Rojas, la primera campiona olímpica del Barça; i en clau institucional, també repassa la situació financera de l’Entitat i recull el resum de l’Assemblea General de Socis celebrada a finals de juny i tota la informació relacionada amb la propera Assemblea, que se celebrarà el 17 d’octubre.
La REVISTA BARÇA la reben els socis i sòcies en format digital a través del correu electrònic, però també està disponible a l’App de Socis i al web del Club. El nou format digital de la publicació permet visualitzar-la a través de qualsevol ordinador o dispositiu portàtil, com una tauleta tàctil (tablet) o un telèfon intel·ligent (smartphone), i inclou enllaços amb informació addicional i continguts audiovisuals. Cal recordar que tots els socis poden veure molts d’aquests continguts exclusius inscrivint-se de manera gratuïta en la plataforma de Barça TV+.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç