Imprescindible recordar o generar el Codi personal PIN per poder votar a la consulta
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
Atès que la consulta sobre el finançament de l'Espai Barça és amb la modalitat de vot telemàtic, es fa necessari que cada soci efectuï un procés previ d’actualització de les seves dades personals que figuren al Club.
És imprescindible que les dades que es tinguin enregistrades al Club siguin les mateixes dades vigents i utilitzades per cada soci, per tal de garantir el funcionament i la seguretat del procés de votació.
Accedir amb el Codi personal/PIN
Per poder comprovar i actualitzar les dades personals és necessari disposar de la Clau de soci (que està en el carnet de soci) i del Codi personal Pin.
Aquest codi no està publicat enlloc, i cada soci l’ha de recordar. En cas que no conegui el codi personal, fàcilment es pot aconseguir un nou codi des de la mateixa pàgina de tràmits online.
-
Què és el Codi personal/PIN:
És una xifra numèrica necessària per entrar a les dades personals de cada soci. Aquest codi no està publicat enlloc, per temes de confidencialitat, i el soci o sòcia l’ha de recordar per poder accedir a la seva àrea.
-
Com es pot tenir un nou codi, en cas de no recordar-lo?
A la mateixa pàgina d’entrada a tràmits online es dona la possibilitat de poder generar un nou codi personal. Si s’accedeix a aquesta opció, s’obre un formulari on es demana la Clau, el DNI i el correu electrònic del soci que figura al Club, i s’envia un cop contestat. (Si l'adreça del correu electrònic no és el que té el Club, surt error)
-
El nou Codi personal el trio jo?
Si. Un cop enviat l’anterior formulari, a la seva adreça de correu electrònic, el soci rebrà un mail amb un enllaç que a l’accedir-hi li apareixerà un darrer formulari on haurà de posar la seva data de naixement i la xifra de quatre números que vol que sigui el seu nou Codi Personal/PIN, i que se li demanarà que l’escrigui dues vegades.
A partir d’aquest moment ja podrà utilitzar el nou Codi Personal que hagi introduït.
Comprovació i actualització de dades
Amb la Clau i el Codi personal, ja es pot accedir a les dades personals de cada soci i comprovar l’actualització de les dades necessàries per a participar el 19 de desembre a la consulta.
- Clau (figura en el carnet de soci)
- Codi personal/PIN
- Telèfon mòbil
- Correu electrònic
- Data de naixement
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç