La Comissió Econòmica del FC Barcelona avala l’acord amb Spotify i recomana la seva ratificació
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
La Comissió Econòmica del FC Barcelona es va reunir telemàticament el passat 30 de març per analitzar el contracte de patrocini amb la companyia sueca Spotify que aquest diumenge ha de ser ratificat en l’Assemblea Extraordinària de Compromissaris que per primera vegada a la història es celebrarà de manera telemàtica. La comissió està formada per Jaume Guardiola com a president, Joan B. Casas, Júlia Bosch, Carme Hortalà, Eduard Romeu i Jaume Carrasco. A l’acta de la reunió consta que: “Analitzades les condicions econòmiques concretades al contracte, la Comissió estima que en el seu conjunt constitueixen un bon acord i que la seva ratificació és convenient i necessària per consolidar la gradual recuperació de l’equilibri patrimonial del Club”.
També conclou la Comissió que un cop analitzats els imports a percebre pel Club pels diversos conceptes previstos al contracte, “les condicions econòmiques són favorables als interessos del Club” i basa la seva opinió en l’avaluació comparativa que ha realitzat respecte dels paràmetres actuals del mercat actual i les contraprestacions que, per conceptes equivalents, perceben els clubs de primera línia mundial; i en les condicions del contracte de patrocini actualment vigents.
La Comissió Econòmica també valora com a un punt molt favorable del contracte el fet que en el cas de ratificar-se l’acord, la percepció dels primers ingressos es produiria immediatament a la continuació de la finalització del contracte actual, fet que en cas que el contracte amb Spotify no prosperés “caldria iniciar un altre procés de negociació amb terceres companyies, amb un calendari d’implantació incert”.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç