El compte d’instagram del Barça B arriba als 8 milions
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
Ja som 8 milions! El perfil d’instragram del Barça B (@fcbarcelonab) ha superat aquest dijous 5 de maig els 8 milions de seguidors després de quatre anys i mig des de la seva creació – agost del 2017 -. Des d’aleshores, des del compte d’instagram del filial blaugrana s’han realitzat un total de 3906 posts en els que s’han pujat fotografies, vídeos i creativitats de tot el que succeeix al voltant del filial blaugrana. Amb una mitjana de 70 posts mensuals, des del compte d’instagram del Barça B s’informa diàriament des dels entrenaments que realitza l’equip, resums dels partits, gols, jocs, viatges, convocatòries, alineacions, matchdays, comunicats mèdics, informacions de servei, entrevistes i publicacions d’entreteniment. Tot plegat han fet que el perfil blaugrana tingui una mitjana de 2,6 milions d’interaccions mensuals.
El quart compte més seguit
D’aquesta manera, el compte d’Instagram del Barça B es consolida en la quarta posició d’entre els 82 equips que formen LaLiga, LaLigaSmartkBarnk i la Primera RFEF. Només el compte global del Reial Madrid amb 116 milions, el compte global del FC Barcelona amb 108 milions i el de l’Atlètic de Madrid amb 14 milions són els tres comptes que se situen per sobre del Barça B.
Per darrere del filial, en cinquena posició trobem el compte d’@FCBMasia amb 6,5 milions, i en sisena l’@FCBFemeni amb 3.4 milions de seguidors. Així doncs, el compte del Barça B, el de la Masia i el del Femení superen clubs de Primera Divisió com ara el Sevilla (1.6 milions), Villarreal (1.3 milions) i Real Betis (1.2 milions), entre molts d’altres.
Si comparem amb altres equips de les cinc principals lligues europees, el compte d’instagram del Barça B supera equips de la Premier League com ara el Leicester (6,4 milions), l’Everton (2,6 milions), el West Ham (1,9 milions) i el Newcastle (1,1 milions); De la Bundesliga supera equips com el Bayer Leverkusen (1.8 milions), el Leipzig (1,3 milions), el Borussia Mönchengladbach (742.000) i el Wolsfsburg (631.000); De la Serie A, gairebé se situa al mateix nivell que l’Inter de Milà (8.1 milions) i supera el Nàpols (2,9 milions), la Roma (4,3 milions), la Fiorentina (1 milió) i la Lazio (960.000). Finalment, si comparem amb els equips de la Ligue1 francesa supera l’Olympique de Marsella (2,2 milions), l’Olympique de Lió (2,1 milions) i el Mónaco (1,8 milions). Finalment, també supera altres equips d’entitat com l’Ajax (7,2 milions). Unes xifres que demostren que els seguidors d’Espanya, d’Europa i del món estan interessats en el filial blaugrana.
Les publicacions més exitoses
Pel que fa al Top3 de publicacions que més impacte han tingut aquesta temporada han estat la signatura d’Antonio Aranda amb el president Joan Laporta amb un total de 2.6 milions d’interaccions, seguit de l’anunci del fitxatge per a la propera temporada de Pablo Torre amb un total d’1.9 milions d’interaccions, i tanca el podi, la presentació d’Alpha Diounkou vestit de blaugrana al Johan Cruyff en el mercat d’hivern d’aquesta temporada.
Pel que fa al post que més ‘m’agrada’ ha obtingut ha estat l’anunci del fitxatge de Pablo Torre amb 258.000, seguit de la signatura d’Antonio Aranda amb 226.000 i del debut d’Alejandro Balde i Gavi amb el primer equip a la Champions League amb 164.000. En el top 10 de ‘m’agrada’ també hi trobem el debut d’Ilias Akhomach amb el primer equip (111.000) i la celebració del 122è aniversari del Club (101.000).
El golàs de Matheus Pereira, el vídeo amb més impressions
Sobre la publicació que ha generat més comentaris ha estat la signatura d’Antonio Aranda amb un total de 1790 i el vídeo amb més impacte ha estat el golàs de Matheus Pereira en l’empat davant el Real Madrid Castilla de l’Estadi Johan Cruyff amb un total de 596.000 impressions i 252.000 reproduccions. Molt a prop se situa el ‘post’ de la visita de Xavi Hernández al Johan Cruyff en el Barça B – Sevilla Atlético, quan va arribar a la banqueta del primer equip, amb un total de 587.000 impressions i 214.000 reproduccions i tanca el podi la victòria del Barça B davant el Villarreal B a casa, amb gols de Ferran Jutglà i Aranda amb un total de 298.000 impressions i 110.000 reproduccions.
Per últim, el Reels que més èxit ha tingut ha estat un vídeo d’un exercici de precisió en un entrenament en què els jugadors del Barça B havien de fer gol en una porteria de dimensions reduïdes, amb un total d’1,2 milions de reproduccions i 100.000 likes.
Els països des d’on més se segueix el compte d’instagram del Barça B, a més, d’Espanya, són Brasil, Egipte, l’Índia, Marroc i Indonesia. Pel que fa a la mitjana d’edat que segueix el perfil, el 86% de l’audiència tenen entre 13 i 44 anys.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç