Lewandowski ja està present a la façana de l’Spotify Camp Nou
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
Robert Lewandowski ja està present a l’Spotify Camp Nou en el mural ubicat a la façana de Tribuna de l’Estadi, juntament amb els jugadors dels primers equips femení i masculí de futbol Pedri, María León, Ansu Fati, Alexia Putellas i Aitana Bonmatí.
La imatge de Lewandowski, que va arribar el juliol passat al Barça, passa a ocupar el lloc on fins ara hi havia la imatge de Pierre-Emerick Aubemayang, que en aquest mercat d’estiu s’ha convertit en jugador del Chelsea.
El nou mural de la façana de Tribuna es va instal·lar l’1 de juliol passat, en el marc de l’inici del patrocini amb la plataforma d’àudio en streaming Spotify. Amb la seva aliança, el Club i Spotify busquen unir dos mons que desperten la passió de l’afició com són la Música i l’Esport amb l’objectiu de crear noves experiències d’entreteniment que revolucionin l’experiència de fans i d’oferir una plataforma única per connectar esportistes i artistes amb els seguidors i seguidores d’arreu del món.
Una col·laboració estratègica
L’acord entre el Barça i Spotify és el primer d’aquest tipus per al Club i preveu, a més de la presència de la companyia al frontal de les samarretes, un acord a llarg termini pels ‘title rights’ de l’Estadi que va començar l’1 de juliol i i que continuarà amb l’ambiciosa remodelació del recinte del Camp Nou com a part de l’Espai Barça. L’ambiciós projecte amb què el FC Barcelona convertirà les instal·lacions i l'entorn de l’Estadi en una nova experiència d’entreteniment de primer nivell mundial oberta a la ciutat de Barcelona.
Així, a més de a la façana, Spotify també té presència a l’interior de l’Estadi als seients de la graderia, a la banqueta del primer equip i de l’equip visitant i a través d’altres actius a peu de gespa. Quan la remodelació del Camp Nou estigui completada, Spotify gaudirà de nous suports publicitaris i estarà molt present en unes instal·lacions que seran cabdals per al futur del Club.
La marca Spotify també apareixerà en un seguit d’actius de publicitat i visibilitat com els panells publicitaris utilitzats a la sala de premsa i la zona mixta, així com en altres activitats institucionals celebrades al Camp Nou i a l’Estadi Johan Cruyff.
La col·laboració amb Spotify preveu, a més, l’associació amb la Barça Academy com un dels pilars de la promoció del talent i de l’estil de joc distintiu del Club. En aquesta línia, Spotify apareixerà al frontal de la samarreta dels equips de les Acadèmies Pro del Club on s’entrenen els millors jugadors i jugadores joves internacionals.
En l’àmbit digital, Spotify també comptarà amb una presència clau en els continguts audiovisuals creats a partir dels entrenaments dels equips i que es difondran i amplificaran a les xarxes socials del Club.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç