El Barça s'alia amb Legends International i Innovative Partnerships Group per impulsar la generació d'ingressos al futur Spotify Camp Nou
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El FC Barcelona s’alia amb Legends International per impulsar el disseny i la comercialització de les futures llotges i seients VIP del renovat Spotify Camp Nou, epicentre de l’Espai Barça. Aquesta nova aliança se suma a la d’Innovative Partnerships Group (IPG 360), amb el qual el Club ja ha començat a treballar en la recerca de nous partners i associacions estratègiques per al projecte. Així, el Barça suma esforços amb dues companyies referents en l’àmbit internacional amb l’objectiu de maximitzar la generació de nous ingressos associada al futur Estadi.
Amb seu als Estats Units, ambdues companyies compten amb una posició de lideratge en els respectius àmbits d’expertesa i aporten una visió de les millors pràctiques i tendències en la vessant internacional en l’explotació comercial de grans instal·lacions esportives. En aquest sentit, la seva experiència serà clau per a la generació de nous ingressos, element fonamental per al projecte de reforma de l’Spotify Camp Nou, així com de l’Espai Barça en general. Cal destacar que dues de les principals vies per assolir aquest objectiu són els nous acords de partnership lligats amb l’Estadi i, per altra banda, la renovada oferta d’espais i experiències VIP amb què el Club comptarà un cop l’obra hagi acabat.
En aquest sentit, i respecte a la primera de les dues vies exposades, l’acord vigent amb Spotify pels title rights del Camp Nou ha estat el primer d’una sèrie d’acords addicionals en què el Club està treballant amb companyies líders en sectors com la sostenibilitat, la mobilitat o la tecnologia, i que confia poder tancar en els pròxims mesos. Per altra banda, el futur Estadi comptarà amb una nova proposta d’experiències 100% Barça, a més d’un disseny que incorpora una amplia varietat de llotges i seients VIP de qualitat molt superior a l’actual i en línia amb les dels millors estadis europeus, amb la previsió de triplicar així l’oferta actual.
Cal recordar que aquestes fons d’ingressos plantejades són dues de les més essencials per a la viabilitat del pla de finançament plantejat per al projecte. D’aquesta manera, està previst que reportin conjuntament al Club més de 120 milions d’euros anuals un cop el nou Estadi estigui acabat i a ple rendiment.
Sobre Legends International
Legends International és una companyia líder en l’àmbit de la gestió comercial d’estadis, grans espais d’entreteniment i experiències Premium. Està especialitzada en aportar solucions holístiques a entitats i clubs esportius així com als seus estadis i instal·lacions. La companyia és propietat del fons d’inversió Sixth Street Partners, Jerry Jones (propietari dels Dallas Cowboys de la NFL) i Yankee Global Enterprises (New York Yankees de la MLB).
Amb seu central a Los Angeles, Dallas i Nova York, Legends International compta amb una àmplia experiència en projectes tan icònics com el SoFi Stadium (Los Angeles), AT&T Stadium (Dallas) o Yankee Stadium (NYC), entre d’altres. Ja en l’àmbit europeu, el grup compta amb oficines a Londres, Liverpool, Madrid, Hamburg i Milà, i ha treballat amb reconeguts clubs i estadis, com el Etihad Stadium (Manchester), Old Trafford (Manchester), Tottenham Hotspur Stadium (Londres) o el nou Santiago Bernabéu (Madrid).
Sobre Innovative Partnerships Group
Innovative Partnerships Group (IPG 360) és una empresa assentada a Los Angeles capdavantera en el segment de naming rights, business development i màrqueting internacional centrada a generar associacions comercials estratègiques a llarg termini per a marques globals de prestigi. Així, està especialitzada en les indústries de l'esport, la música i l'entreteniment i compta amb una dilatada experiència amb clients de lligues professionals, òrgans de govern i franquícies i equips de les principals competicions esportives incloent-hi LaLiga, NFL, NBA, NHL, MLS, MLB i els Jocs Olímpics.
A més, Innovative Partnerships Group treballa a partir d’un sistema propi patentat, el Partnership Intelligence ™, que ajuda les companyies i les marques a avaluar, alinear i mesurar amb precisió els seus potencials acords de patrocini. La companyia ha estat reconeguda en diverses ocasions en els darrers anys per l’Sports Business Journal, com una de les agències de sports marketing punteres en aquesta indústria.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç