El Barça homenatja les seves arrels amb la senyera com a protagonista de la seva nova equipació

El Barça homenatja les seves arrels amb la senyera com a protagonista de la seva nova equipació

La samarreta, presentada sota el lema ‘+ Catalunya + Barça’, es vendrà a les Barça Store a partir d’aquest dissabte, 28 de gener, i es presentarà en primícia de manera oficial al partit contra el Girona FC a Montilivi

El FC Barcelona presenta la seva nova equipació per a aquesta temporada sota el lema ‘+ Catalunya + Barça’. Una samarreta que ret homenatge a les arrels del Club, amb la senyera al pit com a protagonista, inspirada en el braçalet de capità. I és que al llarg dels seus 124 anys d’història, el Barça s’ha consolidat com una entitat global i oberta al món, però sense perdre la seva identitat lligada a Catalunya i a la seva cultura, a la catalanitat com una manera d’entendre la vida i transmetent els seus valors a tots els seguidors i seguidores d’arreu del món. Així, La Pedrera – Casa Milà, un dels símbols més icònics de l’arquitectura catalana, ha estat la ubicació escollida per escenificar aquesta universalitat. 

 

En aquest context, l’estrena oficial en primícia de la samarreta serà aquest dissabte, a partir de les 16.15 hores, en el derbi català del primer equip masculí, contra el Girona FC, a Montilivi. A més, l’equip de bàsquet també la vestirà al partit contra el Bàsquet Girona i el Barça Femení ho farà el diumenge, a Tenerife. Així, la nova equipació del FC Barcelona sortirà a la venda demà dissabte, 28 de gener, a través de l’e-commerce del Club, així com a les Barça Store del Camp Nou, Canaletes, Passeig de Gràcia, Sagrada Família, Westfield La Maquinista, Parc Central, l’Aeroport de Barcelona T1 i T2 i Madrid, i també en la resta de punts de venda oficials habituals.

És el segon cop que el club blaugrana presenta quatre equipacions en una mateixa temporada i, per a aquesta ocasió, el nou disseny es posarà a la venda tant en la versió que llueix el primer equip de futbol masculí i femení, amb Spotify a la seva part frontal, com la que vesteix el Barça de bàsquet. Els homes de Xavi Hernández, el Barça Femení i l’equip de bàsquet lluiran la nova equipació en diferents ocasions en el que queda de temporada.

Amb la nova samarreta el Barça proposa un disseny trencador amb l’escut i les quatre barres en color vermell traçades en horitzontal al pit sobre un fons groc. Un altre detall que remata les mànigues és el ribet realitzat amb els colors blaugrana, mentre que els pantalons mantenen la mateixa tonalitat groga de la samarreta donant continuïtat a tot el conjunt. Completen l’equipació les mitgetes també en color groc, amb el logotip de Nike en blau i la paraula Barça. A més, l’equipació està fabricada amb fibres de polièster 100% reciclat, obtingut a partir d’ampolles de plàstic reciclades.

Orgull de pertinença a Barcelona i Catalunya

L’eslògan escollit per presentar l’equipació, ‘+ Catalunya + Barça’, evoca l’essència del Barça i el seu orgull de pertinença a Barcelona i Catalunya. L’entitat blaugrana, des de la seva fundació, ha entès el seu estil de joc i manera de fer com a símbol de la catalanitat, i s’ha convertit també en el llegat que passa dels capitans a les noves generacions, inspirant i guiant els joves. Un club universal, que s’ha convertit en punt de trobada entre diferents persones, cultures i països, creant així ponts entre persones, sense perdre les seves arrels.

Així mateix, el lema fa referència a la filosofia que defineix el FC Barcelona, un club que entén el valor de l’esport i la seva capacitat per canviar el món, i que creu fermament que valors com la humilitat, l’esforç, l’ambició, el treball en equip i el respecte en el joc són tan importants com aconseguir l’èxit esportiu.

Un vincle emocional entre el Club i la seva terra

En aquesta mateixa línia, i coincidint amb la presentació d’aquesta quarta equipació, el FC Barcelona també participarà en la nova campanya que presentarà pròximament l’Agència Catalana de Turisme, emmarcada dins de les accions que formen part de la seva aliança amb el Club. Sota el lema ‘Feel the colors’ es busca explicar al món el vincle emocional entre el club blaugrana i la seva terra i, a través de cadascuna de les peces que es llançaran, es parlarà de les dues entitats com una realitat inseparable que necessites viure sencera per gaudir de tota l’experiència.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut