Les playlists de Spotify de Pedri i Alexia Putellas
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El FC Barcelona va tancar el 2022 al ritme de la música, escoltant l’Spotify Wrapped List dels jugadors i jugadores dels primers equips de futbol masculí i femení. Aquest any, l’aliança entre Spotify i FC Barcelona va un pas més enllà, buscant crear una connexió directa entre jugadors, aficionats, el futbol i la música. Sentir-se a prop de l’equip abans de cada partit serà encara més fàcil.
A partir d’avui dilluns 30 de gener es poden escoltar les playlists de Matchday creades pel Pedri i l’Alexia Putellas a la plataforma de Spotify. Les llistes de reproducció es troben enllaçades a FC Barcelona official Spotify page, on apareixen directament ambdues creacions, “Barça Matchday by Pedri” i “Barça Femení Matchday by Alexia”. L'inici d’aquest nou projecte dins l’acord de les dues entitats és el començament d’un 2023 en què la música i el futbol acompanyaran més que mai. Els jugadors es mostren entusiasmats amb aquesta iniciativa.
Pedri explica: "Estic encantat de fer-me càrrec de la llista de reproducció de la jornada i compartir les meves cançons favorites. La música ens envolta a tots els futbolistes, des dels entrenaments fins als vestidors, abans i després dels partits. Espero que gaudiu de les meves seleccions - Visca el Barça!".
Per la seva part Alexia comparteix la seva reflexió: "A l'equip ens apassiona la música i estic orgullosa de ser la primera jugadora del Barça Femení que elabora la llista de reproducció del dia del partit. Espero que els aficionats gaudeixin de la música i sentin el que és estar entre les jugadores mentre ens preparem per a un partit".
L’acord entre el FC Barcelona i Spotify
Aquesta acció es troba dins del marc de patrocini entre el Futbol Club Barcelona i Spotify, acord que es va signar l’any 2022 i es va posar en marxa l’1 de juliol del mateix any. El partnership entre el Barça i Spotify és el primer d’aquestes característiques per al Club i suposa unir el món de la música i el futbol, alhora que oferirà un escenari global per als jugadors i els artistes a l'estadi Spotify Camp Nou, creant noves oportunitats per connectar-los amb fans d’arreu del món. La col·laboració també unifica el nom del Main Partner en les equipacions dels equips masculí i femení, com a part del compromís d'ambdues organitzacions per promoure i donar suport al talent i la diversitat, tant l’actual com el de les futures generacions.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç