Així serà el braçalet de capità del Barça elegit pels fans per al Clàssic

Així serà el braçalet de capità del Barça elegit pels fans per al Clàssic

La peça s’ha seleccionat entre tres opcions possibles a través d’una enquesta feta a l’aplicació de Socios.com, Fan Token partner oficial del Club

El braçalet que lluirà el capità del Barça aquest diumenge al Clàssic contra el Reial Madrid serà una peça especial, escollida pels aficionats culers a través del Fan Token oficial del Club. El Fan Token partner oficial del Club, Socios.com, va obrir una enquesta el 6 de març a través de la seva app perquè aquells aficionats i aficionades que estiguessin en possessió d'almenys un Fan Token $BAR poguessin votar, entre tres models diferents, el que serà el braçalet de capità del duel de diumenge. Una iniciativa innovadora gràcies a la qual els fans han pogut deixar la seva empremta en una peça simbòlica per a una cita esportiva de màxim nivell.

El disseny guanyador presenta l'escut del Club sobre dues grans franges, una de blava i una altra de grana, una proposta clàssica que atorga una personalitat especial a aquesta peça. Les dues altres opcions que no saltaran al terreny de joc tenien, d'una banda, l'escut sota la bandera amb el fons blau, i de l'altra, l'escut sobre fons groc amb una franja diagonal blaugrana.

A més de votar el braçalet, els aficionats que tinguin Fan Tokens del Club podran licitar per endur-se a casa una rèplica del braçalet utilitzant els tokens SSU, que reben gratuïtament cada vegada que interactuen amb les diferents funcionalitats de l'app. Els que no tinguin Fan Tokens del FC Barcelona els poden adquirir a través de l'app Socios.com, disponible gratuïtament per a iOS i Android.

A més de participar en enquestes com la del braçalet, els Fan Tokens donen als aficionats la possibilitat d'accedir a premis i regals exclusius, com ara productes oficials signats, entrades per a partits, trobades amb jugadors i llegendes i altres experiències úniques. Socios.com és un producte de Chiliz, l'empresa líder en solucions 'blockchain' per a la indústria de l'esport i l'entreteniment. La plataforma va ser llançada el 2019 i en aquest moment té més d'1,8 milions d'usuaris a més de 160 països diferents.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut